Gå til innhold

Hvor er det billigst å bestille hotell i norske byer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger et dobbeltrom. Gjerne ved en hotellkjede. Er det mulig å få to netter til rundt 1300-1400 kroner? Det billigste jeg har funnet koster 1900.

Anonymkode: 2a28a...206

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at hotell i Alta er ganske billig.

Anonymkode: f5816...4c9

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har hørt at hotell i Alta er ganske billig.

Anonymkode: f5816...4c9

Beklager, formulerte meg visst litt feil. Er smakk om Bergen og Oslo. Tenkte kanskje hotellkjedene opererte med ca samme priser uansett by

Skrevet

Sjekk ut CityBox :) 

Skrevet

Jeg bruker alltid trivago. Min erfaring er at de største byene har billigst hoteller siden konkurransen er størst

Anonymkode: fba60...837

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trenger et dobbeltrom. Gjerne ved en hotellkjede. Er det mulig å få to netter til rundt 1300-1400 kroner? Det billigste jeg har funnet koster 1900.

Er du medlem av Coop så sjekk Coophotellkupp. Burde ikke være vannskelig å få hotell til den prisen du skiserer der.

• Liker 1
Skrevet

Sjekket for Oslo den 30.12 til 1 januar 2018, det billigste var 468 kr per person i 2 netter (10% rabatt) på Expedia.

Expedia

Anonymkode: 20daa...613

Skrevet

hotels.com og booking.com 

Skrevet

Hvilken dato og hvilken by forresten?

Skrevet

Min erfaring er at det ofte er billigst å bestille direkte på hjemmesidene til hotellkjedene og man får ofte litt rabatt om man er medlem av kundeklubben til kjeden.  

Bergen kjenner jeg ikke, men i Oslo bør det la seg gjøre på enkelte Thon hoteller og Comfort Express hotellene (Jernbanetorget og Møllergata) i helgene.  Midtuke er det nok vanskeligere å komme såpass lavt ned i pris.  Og hotellene utenfor sentrum er jevnt over billigere enn de i sentrum, naturlig nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...