AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #1 Skrevet 25. desember 2017 Litt usikker på om dette er riktig forum, menmen. Vi begynte å date noen uker før jul. Vanligvis bor vi på samme sted, men for jula har vi dratt til hvert vårt land (han er på ferie i utlandet), så det går cirka to uker før vi sees. Prater sammen hver dag, til tider nesten konstant. Nå kom det frem at han har kjøpt en liten julegave til meg. Vi hadde en samtale om dette før jul, og ble enig om at vi ikke skulle, så jeg har helt lagt på hylla og ikke tenkt et sekund på at dette var noe jeg skulle måtte finne på. Har heldigvis noen dager i romjulen hvor jeg kan løpe og kjøpe! Noen som har noen tips til meg? Jeg er helt blank. Hvilken prisklasse bør jeg holde meg i? Vi nærmer oss 30, har jobb og ålreit økonomi. Anonymkode: 170c0...2ad
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #2 Skrevet 25. desember 2017 Du trenger da ikke kjøpe gave selv om han gjorde det? Anonymkode: e3ea7...854 6
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #3 Skrevet 25. desember 2017 Du slapper av og tar imot gaven med stor takk. Du behøver ikke å kjøpe tilbake, jeg hadde ikke gjort det Anonymkode: 5820d...7b1 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #4 Skrevet 25. desember 2017 gi han tillgang til rumpa de, det holder det Anonymkode: 3a526...b46
Gjest Catalina Culès Skrevet 25. desember 2017 #5 Skrevet 25. desember 2017 (endret) Vist du kjøper noe nå, virker det som om du gjør det kun for at han kjøpte noe, ikke for at du hadde lyst. Endret 25. desember 2017 av Catalina Culès
Gjest supernova_87 Skrevet 25. desember 2017 #6 Skrevet 25. desember 2017 Du tenger ikke gi ham gave. Vennskap og nære relasjoner (som dere håper å bygge) handler ikke om quid pro quo (noe for noe, kontrakter og byttehandler). Det er mer enn nok i samfunnet som dytter oss inn i "relasjoner" der vi kun gjør ting for å få noe igjen, du trenger ikke til å bidra til det med å føle deg nødt til å kjøpe en gave. Gi en gave om du har lyst ikke fordi du føler du må.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #7 Skrevet 25. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: gi han tillgang til rumpa de, det holder det Anonymkode: 3a526...b46 Hold kjeft Anonymkode: 24b3b...d7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå