AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #1 Skrevet 25. desember 2017 Har igjen masse mat fra julemiddagen igår, som jeg har tenkt å servere til noen idag. Men jeg vil ikke at det skal se ut som en reste-middag🙄 Da vi ikke er enorme kjøtt-etere i dette huset, besto middagen av kalkun, kålrotstappe og det vanlige tilbehøret.. Kalkunen er jo ganske tørr idag, så det er kanskje vanskelig å skjule at den ble laget igår? Tilbehøret kan jeg klare å lage på nytt. Hjelp taes imot med takk!😊 Anonymkode: e4de0...69d
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #2 Skrevet 25. desember 2017 la kalkunen småputre i litt god kraft, så får den tilbake litt av saftigheten sin, eventuelt sett den i ovnen med et fat kraft under og sørg for å helle dette over jevnlig etterhvert som den varmes opp. (OBS, den skal ikke "steke", bare varmes opp og trekke litt kraft) Anonymkode: 36eec...445
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #3 Skrevet 25. desember 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: la kalkunen småputre i litt god kraft, så får den tilbake litt av saftigheten sin, eventuelt sett den i ovnen med et fat kraft under og sørg for å helle dette over jevnlig etterhvert som den varmes opp. (OBS, den skal ikke "steke", bare varmes opp og trekke litt kraft) Anonymkode: 36eec...445 Jeg brukt all kraft til sausen til igår. Og kalkunen er rensket og skivet opp. Hva kan jeg gjøre i stedet? Anonymkode: e4de0...69d
Luckiness Skrevet 26. desember 2017 #5 Skrevet 26. desember 2017 Bruk det i en gryte, salat eller pai 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå