Gå til innhold

Hvordan få julemiddagen til å IKKE se ut som restemiddag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har igjen masse mat fra julemiddagen igår, som jeg har tenkt å servere til noen idag. Men jeg vil ikke at det skal se ut som en reste-middag🙄

Da vi ikke er enorme kjøtt-etere i dette huset, besto middagen av kalkun, kålrotstappe og det vanlige tilbehøret.. 

Kalkunen er jo ganske tørr idag, så det er kanskje vanskelig å skjule at den ble laget igår? Tilbehøret kan jeg klare å lage på nytt.

Hjelp taes imot med takk!😊

Anonymkode: e4de0...69d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

la kalkunen småputre i litt god kraft, så får den tilbake litt av saftigheten sin, eventuelt sett den i ovnen med et fat kraft under og sørg for å helle dette over jevnlig etterhvert som den varmes opp. (OBS, den skal ikke "steke", bare varmes opp og trekke litt kraft)

Anonymkode: 36eec...445

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

la kalkunen småputre i litt god kraft, så får den tilbake litt av saftigheten sin, eventuelt sett den i ovnen med et fat kraft under og sørg for å helle dette over jevnlig etterhvert som den varmes opp. (OBS, den skal ikke "steke", bare varmes opp og trekke litt kraft)

Anonymkode: 36eec...445

Jeg brukt all kraft til sausen til igår. Og kalkunen er rensket og skivet opp. Hva kan jeg gjøre i stedet?

Anonymkode: e4de0...69d

Skrevet

Lag en stor kalkunsalat!

• Liker 1
Skrevet

Bruk det i en gryte, salat eller pai :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...