AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #1 Skrevet 25. desember 2017 Hvem er dere sammen med nå i jula? Bor dere i nærheten av hverandre slik at dere kan gå på besøk til hverandre? Eller bor dere langt unna slik at dere må ha foreldre/svigerforeldre/tanter og onkler boende hos dere? Hvordan er det? Hva gjør dere resten av mellomjula? føler mange på store forventinger som ikke blir innfridd eller er dere lykkelige?:) Anonymkode: f2329...387
Gråtass Skrevet 25. desember 2017 #2 Skrevet 25. desember 2017 Jeg har svigerfamilien 100 m unna. Vi har julekvelden hos de,og rusler hjem etterpå. Det samme gjør min svigerinne m Fam. De har ca 10 min kjøretur. 2.juledag kjørere vi ca 75 min til mine foreldre og blir der til 30.des. nyttår feires med venner
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #3 Skrevet 25. desember 2017 Vi kjørte til svigers som bor 30 mil unna for å feire jul der, så dro vi i dag til min far som bor 40 mil unna svigers (men bare 10 min fra oss) for å spise middag hos han. Vi er til i morgen, og så drar vi hjem. Søsteren min kommer med sin sønn 4.dag og blir til over nyttår. Mulig moren min kommer på besøk en dag også. Vi forsøker å besøke alle i nærmeste slekt, og særlig jeg kjenner på en dårlig samvittighet hvis vi ikke får det til. Anonymkode: a43a7...f21
Arkana Skrevet 26. desember 2017 #4 Skrevet 26. desember 2017 Vi bor langt unna begges familier så vi må ha dem boende hos oss hvis de skal feire med oss, men det er bare koselig. I år har vi min familie her og det er fint å kunne være oppe sent og spille eller se en film sammen og nyte et glass vin eller en juleøl uten at de må tenke på at de skal kjøre hjem etterpå.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #5 Skrevet 26. desember 2017 Svigermor bor 2 km unna oss, svigerfar bor 10-15 min unna oss), mine foreldre bor 1 time fra oss ca. Vi var til mine foreldre julaften. Men sov ikke der. Veldig greit å ha de så nærme at vi kan dra hjem mellom, og reise litt frem og tilbake mellom de. Anonymkode: 3c2a9...ad6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå