AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #1 Skrevet 25. desember 2017 Jeg skriver ikke at norske menn er stygge. Finnes masse bra, men det er ofte tatt og jeg har aldri forelsket meg i en opptatt fyr. Bare sett at vedkommende er kjekk, objektivt. Det som bekymrer meg da er at det er så utrolig mange bleike menn, som er skrumpet og har stor mage. Hvorfor er det sånn? Konsekvens av at vi har det for godt i Norge? Anonymkode: e72ff...85a 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #2 Skrevet 25. desember 2017 Sirumpet, ikke skrumpet. Anonymkode: e72ff...85a
hocane Skrevet 25. desember 2017 #3 Skrevet 25. desember 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skriver ikke at norske menn er stygge. Finnes masse bra, men det er ofte tatt og jeg har aldri forelsket meg i en opptatt fyr. Bare sett at vedkommende er kjekk, objektivt. Det som bekymrer meg da er at det er så utrolig mange bleike menn, som er skrumpet og har stor mage. Hvorfor er det sånn? Konsekvens av at vi har det for godt i Norge? Selvfølgelig er det dårlig utvalg når det blir født så barn som det faktisk gjør i Norge.
Aule Skrevet 25. desember 2017 #4 Skrevet 25. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg skriver ikke at norske menn er stygge. Finnes masse bra, men det er ofte tatt og jeg har aldri forelsket meg i en opptatt fyr. Bare sett at vedkommende er kjekk, objektivt. Det som bekymrer meg da er at det er så utrolig mange bleike menn, som er skrumpet og har stor mage. Hvorfor er det sånn? Konsekvens av at vi har det for godt i Norge? Anonymkode: e72ff...85a Er mye på farten, og observerer vel egentlig mye det samme som deg. Det er faktisk altfor mange unge voksne som ikke tar vare på seg selv. Dog er mitt inntrykk at folk flest stort sett er i samboerskap uavhengig av fysikk selv i Oslo-regionen hvor folk er i overkant overfladiske. .
Xcase33 Skrevet 25. desember 2017 #5 Skrevet 25. desember 2017 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg skriver ikke at norske menn er stygge. Finnes masse bra, men det er ofte tatt og jeg har aldri forelsket meg i en opptatt fyr. Bare sett at vedkommende er kjekk, objektivt. Det som bekymrer meg da er at det er så utrolig mange bleike menn, som er skrumpet og har stor mage. Hvorfor er det sånn? Konsekvens av at vi har det for godt i Norge? Anonymkode: e72ff...85a Visste du at det blir født langt flere gutter enn jenter i Norge ? Det er også langt flere single menn enn kvinner i alderen 20 - 49år. Da tar man ikke hensyn til innvandringen som utelukkende nærmest er unge lykkejegere fra ulike deler av verden. Det bør ikke bekymre deg mao da du har langt flere mannfolk å velge mellom enn menn har kvinner.
herzeleid Skrevet 25. desember 2017 #6 Skrevet 25. desember 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skriver ikke at norske menn er stygge. Finnes masse bra, men det er ofte tatt og jeg har aldri forelsket meg i en opptatt fyr. Bare sett at vedkommende er kjekk, objektivt. Det som bekymrer meg da er at det er så utrolig mange bleike menn, som er skrumpet og har stor mage. Hvorfor er det sånn? Konsekvens av at vi har det for godt i Norge? Anonymkode: e72ff...85a Er nok en kombinasjon av at mange ikke tar vare på seg selv og forfaller, og at de beste gjerne blir tatt i ganske ung alder. 1
Gjest Okdoki Skrevet 25. desember 2017 #7 Skrevet 25. desember 2017 (endret) At mange er feite og sirumpet er nok fordi mange spiser for mye og er for lite i aktivitet. Bleik er nok fordi det er vinter, i kombinasjon med jobb der de sitter inne. Uansett er det å være lysere i huden en fordel i Norge, siden man kan syntesere mer D vitamin + sikkert en del andre ting. Endret 25. desember 2017 av Okdoki
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #8 Skrevet 25. desember 2017 Ja, det er veldig mange nordmenn\norske menn som ser ut som de gir blaffen i hvordan de ser ut. Gjerne samtidig som de klager på at de er single og forventer å være interessante for damer som viser at de bryr seg om å ta vare på seg selv (altså damer som viser helt andre holdninger). Anonymkode: 8534b...4a2 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #9 Skrevet 25. desember 2017 Takket være teknologien er vi mennesker i denne delen av verden stadig mer stillesittende. Mat og klær levert på døren via et par tastetrykk på en App gjør ikke saken noe bedre heller. Samme gjelder det Tinder Happn osv. Anonymkode: 29ff3...d56
Gjest Minesveiper Skrevet 25. desember 2017 #10 Skrevet 25. desember 2017 Hvis statistikken fra okcupid er representativt for populasjonen er 80% av mennene under gjennomsnittlige attraktive rent utseendemessig. Det at kvinner bare liker 15% av profilene i gjennomsnitt på tinder støtter oppom dette. Da er det ikke så mange attraktive menn rent utseendemessig å velge mellom. Kjipt hvis man legger stor vekt på utseende.
FrodeF Skrevet 25. desember 2017 #11 Skrevet 25. desember 2017 Hvis du synes mange norske menn har stor mage passet det perfekt til norske kvinner. De er generelt tjukkere enn mannfolka.
wintergirl Skrevet 25. desember 2017 #12 Skrevet 25. desember 2017 En ting er å bemerke seg at menn eller kvinner legger seg ut, for det har ofte med dårlige vaner å gjøre. Men å henge seg opp i at menn er bleke syns jeg blir for dumt. Vi er naturlig bleke her i norden pga kaldere årstider enn det er mer sydover. Er selv blek om dagen, så der skal ikke jeg ta andre. Skal vi føle på oss at vi må ta solarium og selvbruning og nå?
hocane Skrevet 25. desember 2017 #13 Skrevet 25. desember 2017 43 minutter siden, Minesveiper skrev: Hvis statistikken fra okcupid er representativt for populasjonen er 80% av mennene under gjennomsnittlige attraktive rent utseendemessig. Det at kvinner bare liker 15% av profilene i gjennomsnitt på tinder støtter oppom dette. Da er det ikke så mange attraktive menn rent utseendemessig å velge mellom. Kjipt hvis man legger stor vekt på utseende. 80/20 regelen er drøy ja, men dessverre er det sånn det fungerer i dagens samfunn.
Ramona Skrevet 25. desember 2017 #14 Skrevet 25. desember 2017 FMenn er generelt styggere enn kvinner, og dette gjelder for hele verden. Før du trekker frem Jason Momoa og Ryan Gosling, så husk at jeg mener generelt, altså gjennomsnittet. Dette gjelder også hvis du ikke tar hensyn til at kvinner bruker sminke. Selv uten sminke og operasjoner, finnes det flere pene kvinner enn menn. Vet ikke hvorfor det er sånn. Kanskje det er en evolusjonsmessig utvikling, da kvinner tradisjonelt har valgt/blitt giftet bort til menn med status/penger/makt/«han får meg til å le»/whatever fremfor kjekke menn? Ikke vet jeg. Men jeg skulle virkelig ønske det fantes flere ordentlig pene menn. I Norge og resten av verden. Sukk. 1
hocane Skrevet 25. desember 2017 #15 Skrevet 25. desember 2017 6 timer siden, Ramona skrev: FMenn er generelt styggere enn kvinner, og dette gjelder for hele verden. Ikke egentlig. Tar du bort all sminke ser de fleste kvinner ganske "meh" ut. 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #16 Skrevet 25. desember 2017 Å være bleik er helt normalt her i Norge, og man tar vare på seg selv og egen helse ved å ikke bedrive overdreven soling og solarium. Jeg er kritthvit selv som kvinne og har aldri sett på det som negativt. Det er mange overvektige menn og kvinner i Norge som i mange andre vestlige land. Likevel er det også ganske mange som er trente. Er bare å ta seg en tur på treningssenteret så ser man at de fleste der er slanke, flotte menn. Anonymkode: 42bc7...a00
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #18 Skrevet 25. desember 2017 Hæ? jeg ser egentlig det stikk motsatte, sykt mange har blitt helt hekta på trening og helse. Mange skal være veggiser og sykle birken og tidlig opp på søndagen for å gå to timers tur i skogen, og trene hver dag. Ja selv på julaften så fikk jeg massevis av snaps fra venner og bekjente som var på treningssenteret! Syntes at skandinaviske menn er de kjekkeste i verden Ja, mange av de bra er tatt, men det avles jo hele tiden bra menn også, men man må nok lete andre steder enn på byen etter et kjæresteemne, eller i hvertfall heller vurdere den rolige og vennlige kameraten til han freidige som går rett på å sjekker deg opp Anonymkode: 1dd82...e43
herzeleid Skrevet 25. desember 2017 #19 Skrevet 25. desember 2017 9 timer siden, Ramona skrev: FMenn er generelt styggere enn kvinner, og dette gjelder for hele verden. Før du trekker frem Jason Momoa og Ryan Gosling, så husk at jeg mener generelt, altså gjennomsnittet. Dette gjelder også hvis du ikke tar hensyn til at kvinner bruker sminke. Selv uten sminke og operasjoner, finnes det flere pene kvinner enn menn. Vet ikke hvorfor det er sånn. Kanskje det er en evolusjonsmessig utvikling, da kvinner tradisjonelt har valgt/blitt giftet bort til menn med status/penger/makt/«han får meg til å le»/whatever fremfor kjekke menn? Ikke vet jeg. Men jeg skulle virkelig ønske det fantes flere ordentlig pene menn. I Norge og resten av verden. Sukk. Virker for så vidt logisk nok det, gitt at det virker som det for kvinner er ekstremt viktig med bra utseende for å finne seg en mann, mens menn i større grad kan kompensere med å være dyktige. Vi ser tross alt mange menn som er kjente, har makt, penger eller suksess som finner seg smellvakre kvinner uten å være tilsvarende pene selv, og relativt få tilfeller andre veien. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #20 Skrevet 26. desember 2017 23 hours ago, AnonymBruker said: Det som bekymrer meg da er at det er så utrolig mange bleike menn, som er skrumpet og har stor mage. Hvorfor er det sånn? Konsekvens av at vi har det for godt i Norge? Anonymkode: e72ff...85a Tja, det er ofte omvendt. At man tar mer vare på utseende desto rikere man er. Anonymkode: ad2e0...4be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå