AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #1 Skrevet 24. desember 2017 Noen som har abo der og vil si hva de syns om muligheten? Hva koster det? Er det pr bok, eller pr mnd man betaler og er utvalget bra? Anonymkode: 4fff7...6cd
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #2 Skrevet 25. desember 2017 Det er bra utvalg, både norske, svenske og engelske bøker. Både lydbøker og e-bøker. Jeg husker ikke hvor mye det koster, men det står på nettsidene. Og du betaler hver mnd. Jeg tror også du får en gratis prøvemåned først. Jeg sa opp fordi jeg syntes det ble for dyrt for ab. når jeg leste bare en bok eller to pr mnd. Jeg hører aldri på lydbok. Det er nok overvekt av lydbøker der, mener jeg å huske. Anonymkode: f9b84...23b
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #3 Skrevet 18. september 2018 Da spør jeg om dette kun er noe man lytter til på mobil, eller om det kan høres fra pc også? Anonymkode: 4fff7...6cd
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #4 Skrevet 18. september 2018 Synes det er litt vanskelig å finne bøker der. Har litt følelsen av Narvesen når jeg prøver å finne noe, men utvalget er nok mye bedre enn det jeg har fått inntrykk av. Har kommet over noen virkelig gode bøker med gode innlesere og det er helt suverent med lydbok på mobilen. Man kan også laste ned slik at man ikke trenger nettilgang hvis man ønsker å høre. Anonymkode: 4ca8f...58c
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #5 Skrevet 18. september 2018 Gode bøker, gode funksjoner men altfor dyrt! Hører ikke på lydbøker til den verdien i løpet av en mnd for å si det sånn. Jeg logger inn på brukeren min en gang i blant, fordi de tilbyr en mnd for bare 9 kr når du ikke har vært betalende bruker en stund. Anonymkode: 918c1...5f9
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #6 Skrevet 18. september 2018 Jeg hadde det en stund, men syntes det var dyrt. Og følte jeg hadde lest de bra bøkene. Vurderer å få det igjen til sommeren. Da går jeg mer turer, eller ligger ute og soler meg, da er det fint å høre på lydbok. Anonymkode: 7b30f...052
popstar Skrevet 18. september 2018 #7 Skrevet 18. september 2018 Synes det er litt lite kvalitet over utvalget, men så lenge jeg finner bøker jeg vil høre på så beholder jeg det. Jeg hører på lydbok hver dag i bilen til og fra jobb, og har pløyd gjennom en ganske stor mengde bøker de siste årene. Det er verdt det når man bruker det nesten hver dag
visp Skrevet 18. september 2018 #8 Skrevet 18. september 2018 Har hatt det et halvt års tid, men syns det er litt stiv pris i forhold til hvor mye jeg har brukt det. Har skjønt at jeg ikke egner meg helt til lydbok da jeg stadig tar meg i å tenke på noe annet, så må spole tilbake endel.
Lill3My Skrevet 18. september 2018 #9 Skrevet 18. september 2018 Synes det er verdt prisen, særlig mtp at 1)jeg lytter MYE til lydbok (på tur, på reise, undervegs i husplikter, mens jeg strikker OL) og 2)tilsvarende antall kjøpte lydbøker ville kostet meg enormt mye mer enn den månedelige avgiften I tillegg har jeg via appen "oppdaga" mang en bok jeg ellers ville gått glipp av, som bla Castle of Water Stor variasjon, alt fra morsomt og søtt som "En mann ved navn Ove" til spennende krim av bla Karin Fossum og Jan Erik Fjell og Håkan Nessee til sanne historier ("Det angår også deg") og Chick-lit for dem som liker det. Bestselgere som bla bøkene til Jojo Moyes. Mindre kjente bøker som Ho tok av seg blusen og sa ho var bibliotekar. Nesten alt av min favorittforfatter - Haruki Murakami. Rørende bøker som En sommer med August. Norske moderne klassikaren som Roy Jacobsens trilogi "De Usynlige" og klassikaren Seiersherrene. Internasjonale klassikare som Anna Karenina og Pride and Predjudice. Her finnes humoristiske bøker, scifi, fantasy, kjærlighetsdrama, krigsbøker, dokumentaren... Massevis. Nesten så jeg synes utvalet kan bli litt for stort og spennet mellom godbiten litt for langt ettersom det, i lin mening, finnes litt for mye dårlig "chicklit" og litt for mange såkalte psykologiske thrillere som er kliss like... En stor pluss for at man kan bruke navnet til de oppleserne/stemmene man liker spesielt godt og søke seg til flere bøker lest av samme person for ofte vil lesestil /stemme være fullt så viktig som selve boka. Blant mine favorittlesere er bla Kim Haugen, Silje Storsten, siv Charlotte Klynderud, hedda Munthe, Ingrid Vollan Og blant de engelske Anna Acton, Rupert degas, Antonia beamish og Sean Barett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå