AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #1 Skrevet 24. desember 2017 Hva tenker du? Jeg får lite gratulasjoner, kanskje 3-4 stykker som husker at jeg har bursdag. Og det er som regel familien og nære venner. Har skjult bursdagen ettersom jeg ikke setter pris på «gratulerer med dagen» fra en jeg så vidt snakker med. Anonymkode: ff77c...744
Gjest Melis123 Skrevet 24. desember 2017 #2 Skrevet 24. desember 2017 Om du har hemmelig bursdag så er det da ikke så rart at du ikke får fler gratulasjoner. Da blir man jo også i stuss om du helst ikke vil ha noe oppmerksomhet rundt dagen din... jeg har en venninne som har bursdagen skjult på fb, da velger jeg andre arenaer å gratulere henne på, av respekt for henne.
Gjest NotNaomi Skrevet 24. desember 2017 #4 Skrevet 24. desember 2017 Hvis du har skjult bursdagen din , så er det jo naturlig at du ikke får flere gratulasjoner ? Om det er rart ? Jeg holder aldri orden på hvor mange som har gratulert hvem og når . Så tror ikke jeg hadde notert meg det .
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #6 Skrevet 24. desember 2017 Flaut å følge med på hvor mange gratulasjoner andre får... Anonymkode: feea9...ccc 2
Daria Skrevet 24. desember 2017 #7 Skrevet 24. desember 2017 Jeg har ikke oversikt over hvor mange gratulasjoner jeg selv får på facebook. Den eneste grunnen til at jeg legger merke til andres gratulasjoner er at det irriterer meg at de stadig dukker opp i feeden min. Hvor mange gratulasjoner andre (ikke) får er meg virkelig revnende likegyldig.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #9 Skrevet 25. desember 2017 Skjuler du bursdagen, blir ikke folk minnet på det.... Det er det det handler om - at folk blir påminnet Anonymkode: 578c9...e32
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #10 Skrevet 25. desember 2017 Du kan endre slik at folk ikke kan skrive på veggen din, da er det ingen som ser at du får få gratulasjoner. Du er fryktelig overfladisk som bryr seg om slike ting. Anonymkode: bfdb5...225
heipådegsann Skrevet 25. desember 2017 #11 Skrevet 25. desember 2017 Nei. Helt ærlig tror jeg ikke det er en eneste annen person enn en selv som får med seg hvor mange gratulasjoner man får, og hvis de gjør det tror jeg ikke de bryr seg. Jeg har ihvertfall aldri brukt tid på å tenke over om vennene mine får 1 eller 130 gratulasjoner. Det eneste jeg bryr meg om er å huske å gratulere selv (om det skjer på Facebook eller andre arenaer er forsåvidt likegyldig).
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #12 Skrevet 25. desember 2017 Skjuler du bursdagen din vil du ikke få spesielt mye gratulasjoner. Fordi folk flest husker ingenting lengre dersom ikke FB minner de på det. Låser du veggen din reduseres antall gratulasjoner og. For det betyr at folk må gjøre en linnsats for å gratulere deg med dagen. Noen sitter og teller antall gratulasjoner og poster "takk for de 245 gratulasjonene jeg fikk". Det synes jeg er litt flaut... Anonymkode: fee4c...a48 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #13 Skrevet 27. desember 2017 On 12/25/2017 at 3:43 AM, AnonymBruker said: Du kan endre slik at folk ikke kan skrive på veggen din, da er det ingen som ser at du får få gratulasjoner. Du er fryktelig overfladisk som bryr seg om slike ting. Anonymkode: bfdb5...225 Syns innlegg om dette vitner om lav refleksjonsevne. Om alle du kjenner får mellom 100-200 og du bare får 10 stk så er det selvfølgelig litt ubehagelig, om ikke bursdagen er skjult selvsagt. Jeg mistenker at de som ikke forstår dette får mange hilsener selv? Jeg fikk så godt som ingen gratulasjoner på veggen min i år, selv om jeg har mange venner som vet jeg hadde bursdag den dagen. Så ser jeg alle andre får ekstremt mange, ja da føler jeg meg ikke så godt likt rett og slett. Er ikke overfladisk av den grunn. Anonymkode: b4caf...d2e 1
Perelandra Skrevet 27. desember 2017 #14 Skrevet 27. desember 2017 Det er vel helt naturlig at du ikke får så mange gratulasjoner når du skjult har dato for bursdagen din? Selv vil jeg helst ikke få gratulasjoner via facebook, og har skjult bursdagsdatoen. Da slipper jeg også å stå i "gjeld" til andre med å huske deres bursdag.
Gjest Coolaid Skrevet 27. desember 2017 #15 Skrevet 27. desember 2017 På 25.12.2017 den 0.00, AnonymBruker skrev: Hva tenker du? Jeg får lite gratulasjoner, kanskje 3-4 stykker som husker at jeg har bursdag. Og det er som regel familien og nære venner. Har skjult bursdagen ettersom jeg ikke setter pris på «gratulerer med dagen» fra en jeg så vidt snakker med. Anonymkode: ff77c...744 Det flaue er vel å bry oss om hva alle andre syns på facebook. (Sier ikke at du er det...) Kutt hele dritten ut om det ikke gir deg glede eller tilfører livet ditt noe positivt.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #16 Skrevet 27. desember 2017 Facebook er jo bare SÅÅÅÅ 2004 da... Anonymkode: 366aa...85f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå