AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #1 Skrevet 24. desember 2017 Hei dere, jeg og samboer har hatt lyst på katt i årevis, men så er det ferier da. Vi reiser på ferie ca 3 uker i året + noen helger. Vi tenker familie/venner kan passe katten noen ganger, men vi er litt redde for at de skal bli lei. Og kennel for en katt kan jo bli litt stressende. Dere som har katt, hva gjør dere om dere reiser bort? Anonymkode: 10b84...a8f
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #2 Skrevet 25. desember 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei dere, jeg og samboer har hatt lyst på katt i årevis, men så er det ferier da. Vi reiser på ferie ca 3 uker i året + noen helger. Vi tenker familie/venner kan passe katten noen ganger, men vi er litt redde for at de skal bli lei. Og kennel for en katt kan jo bli litt stressende. Dere som har katt, hva gjør dere om dere reiser bort? Anonymkode: 10b84...a8f Får hjelp av familie,venner og evt nabor. Anonymkode: 03341...6e0
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #3 Skrevet 25. desember 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei dere, jeg og samboer har hatt lyst på katt i årevis, men så er det ferier da. Vi reiser på ferie ca 3 uker i året + noen helger. Vi tenker familie/venner kan passe katten noen ganger, men vi er litt redde for at de skal bli lei. Og kennel for en katt kan jo bli litt stressende. Dere som har katt, hva gjør dere om dere reiser bort? Anonymkode: 10b84...a8f Avtal kattepass før du skaffer deg katt. Vi er mange som ikke vil ha katt i hus på grunn av katteallergener den nesten er umulig å få ut eller å ha hatt katt innendørs. Anonymkode: 3a29b...872
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #4 Skrevet 25. desember 2017 Foreldrene mine passer kattene når jeg og samboer reiser. Det går helt fint. De blir ikke lei. De synes bare det er ekstra koselig :). Anonymkode: b08ae...2dd
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #5 Skrevet 25. desember 2017 Har avtale med nærmeste nabo. De har også katt, så vi passer også for dem når de er borte Også er her en tredje nabo som vi evt kan spørre dersom både vi og naboene er på ferie samtidig. Før naboene flyttet hit, hadde vi avtale med foreldrene mine om pass, mot at vi passet for dem andre ganger, men da var det ganske lang reisevei. Mer fornøyd med å ha avtale med naboer. Anonymkode: eb868...d64
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #6 Skrevet 25. desember 2017 Snakk med venner og familie, og hør om dem vil stille opp om dere skaffer dere katt. Om dere har både venner og familie i nærheten, så kan dere jo rullere på hvem som passer pus, da blir det mindre pusepass på hver Jeg reiste mye med jobb i en periode, og det var aldri noe problem skaffe kattepass. Nå har jeg tre katter, og er hjemme over en uke på juleferie, ikke noe problem Pusepasser kjører innom en gang om dagen og fyller opp mat/vann og ordner kassene. Anonymkode: e69de...822
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå