Gå til innhold

Hvordan har du hatt det ikveld? Helt ærlig :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

<3 

Anonymkode: 7bf1d...eca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så veldig bra, men det er pga sykdom og bivirkning av medisiner. Satt oppe en liten time under middagen, resten lå jeg på sofaen mens andre familiemedlemmer pakket opp gaver. Neste års jul må bli bedre! 

Anonymkode: ccc35...a36

• Liker 1
Skrevet

Hatt det veldig fint. Feiret med den lille familien jeg har, spist god mat, gått tur i det fine været, fått noen fine gaver med god omtanke bak. :) 

Anonymkode: ebef2...cf3

• Liker 1
Skrevet

Har sittet hjemme alene og sett på Farmen, så tja.. Føltes ikke ut som jul iallefall

Anonymkode: 7c9cb...a72

Skrevet

For jævlig. Glad jula er over. 

Anonymkode: 5fe66...c11

• Liker 6
Skrevet

Deilig, det har virkelig vært en herlig kveld, som bare definerer hvor fantastisk livet er. Det er mye å takke for, og kjenne og oppleve hvor godt det er med fantastiske mennesker i livet! Stor takk. 

Anonymkode: ec1b6...0d2

Skrevet

håper det gir resultater om 9 måneder, trenger vel ikke fortelle mer? :)

Anonymkode: ec1b6...0d2

• Liker 6
Skrevet

Av ulike årsaker måttet feire jul uten barna mine, og uten kjæresten som jeg elsker. Så tja...

Men, samtidig er jeg så heldig at jeg både har barn og en fantastisk kjæreste sin elsker meg. Det er jeg takknemlig og glad for, og skjenker en tanke til de som ikke er like heldige, og har hatt nok en jul alene.

Anonymkode: b164b...871

• Liker 2
Gjest NotNaomi
Skrevet

Kan ikke huske å ha hatt en så avslappet julaften . Alle har bare gjort ting i eget tempo , og noen handlet , noen lagde mat . Ble uventet flere julaften og blir i romjula , og det har gått smertefritt det også. Gaveåpningen gikk greit uten at vi rakk å bli slitne ( for normalt blir det så utrolig mange pakker å ha fokus på :-/ )

Så en deilig avslappet kveld med avslappede mennesker . Nå har tre av oss trukket oss tilbake på gjesterommene , barna sover og resten sitter litt rundt om og driver med sitt eller sammen . Ingen påtvungen deltagelse hele natta , og alle gjør som de vil . Sånt liker jeg . Så ja , fin julaften :-)

Må forresten nevne at her glitrer og lyser det også. Selv er jeg litt mer dempet person , men her og nå er det kjempekoselig :-) ordentlig julehus :-D

Skrevet

Har vært singel i 9 måneder og syns egentlig det er fint å være singel. Men i julen og spesielt idag har det føltes litt ensomt. Når familie har kommet med noen stikk angående mitt tidligere forhold og at det tok slutt har det føltes litt ekstra tøft..

• Liker 1
Skrevet

Helt forjævlig. Midt i samlivsbrudd. Såvidt jeg og extobee har snakket sammen i løpet av dagen. Tror ungene har hatt en grei dag. 

Anonymkode: 77948...6e5

• Liker 1
Skrevet

Har vært på nippet i hele i hele dag til å dra på legevakten. Lurer på om jeg kanskje har blindtarmbetennelse

Anonymkode: 1c07c...52f

Skrevet

Ganske fint. Har endelig gitt slipp på perfeksjonismen og skjønt at den virkeligheten sosiale medier fremstiller er en polert front. Tok meg bare litt tid å innse det. Slappet av med familien og gitt litt f i at maten ikke ble så perfekt som jeg ønsket og at gavene ikke ble så ekstravagante i år. De voksne ble løse i snippen av akevitten og barna er i hundre uansett. 

Anonymkode: 6bc29...9a0

• Liker 8
Skrevet

Angst. Introspeksjon. Eksistensiell krise. Åpenbaring. Ro.

Anonymkode: 0742b...761

• Liker 1
Skrevet

Har hatt det fint, men er sliten. Har hatt besøk siden kl 16. Vært totalt 11 stk til middag, kaffe og gaveåpning. Mye styr med matlaging og servering, vasking og rydding. Alle gjestene er dratt, og tenåringene våre har tatt kveld. I morgen skal jeg ha 1. juledag og bare slappe av. 

Anonymkode: 58496...d7f

Skrevet

Avslappet og fin, masse god mat:) Nå har jeg lagt meg. Herlig

Skrevet

Har hatt det umenneskelig varmt i ubehagelige klær, spist god mat, fått fine gaver og hatt kleine takke-telefoner med halve slekta. Nå sitter jeg alene og drikker sprit i pysjen mens jeg ser på dårlige TV-filmer for å "lade opp" til senga, etter en dag med alt for mange begivenheter.

Anonymkode: e701a...1ad

Skrevet

Jeg trodde det kom til å bli sinnsykt anstrengende med et barn på tre måneder og et på nesten tre år men det gikk uventet bra. Treåringen var selvsagt i hundre mesteparten av dagen men satt rolig ved bordet under middagen. Og babyen sov under hele middagen :overrasket:

Anonymkode: 16238...455

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt det fint, men er sliten. Har hatt besøk siden kl 16. Vært totalt 11 stk til middag, kaffe og gaveåpning. Mye styr med matlaging og servering, vasking og rydding. Alle gjestene er dratt, og tenåringene våre har tatt kveld. I morgen skal jeg ha 1. juledag og bare slappe av. 

Anonymkode: 58496...d7f

Er ganske typisk . Alle verter og vertinne en har vært hos julaften er kjempestressa. Mye skal klaffe , og helst måten .  Så ikke rart pulsen øker og at en blir sliten når det er over . 

Er så glad jeg for første gang har opplevd en totalt avslappet julaften . Det går visst an :-D

Skrevet

Hatt det fint. 7 stk. familiemedlemmer kom til middag. Så var det gaver og kaffe og andre gode ting i glasset. Litt sliten, så det skal bli godt å legge seg og tenke på at neste jul er det jeg som er gjest. Men hyggelig var det😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...