Gå til innhold

Selvfølge at man skal få følelser , bare man gir det nok tid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man møtes gjennom tinder osv, så føler jeg folk faller så lett for den de møter. Så hvorfor benytter ikke folk dette når de blir dumpet sv noen? For da vil jo eksen være glemt om et par uker?!

for meg har ikke tinder vært noe særlig. Føler det er en app for forventnigern og den skal liksom gi garanti for å få følelser. Dette har aldri skjedd meg.

jeg får følelser etter en liten tid ja, eller jeg kan få det brått. Foreløpig har det ikke vært noe hell, da alle jeg har likt har passet ekstremt dårlig inn i livet mitt. Jeg "mistet" han ene som er bra (de sndre og er bra, men de passet ikke inn i livet på samme måte). Vi er fremdels venner, men har har fått seg dame og jeg har møtt henne. Hun vet at vi er gode venner og at vi datet før de traff hverandre. Vi dro tiden for langt rett og slett til begge mistet følelsene. Men han har ingen ekser, han har det mest stabile humøret jeg har sett på noen, er ikke oppmerksomhettsyk, men har likevel masse venner. Han skjuler ikke sine kvinnelige venner og er heller ikke sjalu. Han er virkelig en bra mann. 

Jeg håper på å treffe en snart, hvor det er tenning, følelser og ikke bare en jeg er sammen med fordi "følelsene vil komme om 1 år..." 

Anonymkode: 384a6...518

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...