Gå til innhold

Han tar av og til kontakt, jeg aldri.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en fyr jeg ble veldig betatt av i tillegg, men som jeg ikke kjenner så godt. Men jeg har gjort ekstra bakgrunnsjekk , og angrer på at jeg ikke "tok sjansen". Siden vi ikke har noe særlig til minner, og omtrent ingenting å bygge på, så har jeg aldri tatt i itiativ i å skrive til han. Det blir liksom det samme hele tiden. Jeg er generelt dårlig på å holde kontakten med folk. Jeg kan finne på å sende medling og høre hvordan det går av og til, men det er utrolig sjelden. Jeg holder ofte kontakt med de som er i nærområdet.

likevel, har jeg ikke møtt noen som gir meg samme følelse som denne mannen. Jeg blir jo kjempe glad når han tar kontakt, liker et bilde av meg og slik, men jeg skriver aldri rett og slett i frykt for at han han ikke skal svare tilbake osv. 

Anonymkode: 1b30b...5e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mann her. 

Når jeg skriver hele tiden til en jente og starter samtalen hele tiden og hun starter aldri samtalen. Da tar jeg det som et nei og trekker meg tilbake. Grunnen til at jeg gjør det er fordi hun viser meg at hun ikke er interessert og jeg vil ikke virke desperat. 

Om hun hadde tatt kontakt så hadde jeg tenkt det motsatte da;)  

Anonymkode: f1988...389

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en fyr jeg ble veldig betatt av i tillegg, men som jeg ikke kjenner så godt. Men jeg har gjort ekstra bakgrunnsjekk , og angrer på at jeg ikke "tok sjansen". Siden vi ikke har noe særlig til minner, og omtrent ingenting å bygge på, så har jeg aldri tatt i itiativ i å skrive til han. Det blir liksom det samme hele tiden. Jeg er generelt dårlig på å holde kontakten med folk. Jeg kan finne på å sende medling og høre hvordan det går av og til, men det er utrolig sjelden. Jeg holder ofte kontakt med de som er i nærområdet.

likevel, har jeg ikke møtt noen som gir meg samme følelse som denne mannen. Jeg blir jo kjempe glad når han tar kontakt, liker et bilde av meg og slik, men jeg skriver aldri rett og slett i frykt for at han han ikke skal svare tilbake osv. 

Du har to alternativer her, Ts: enten så går det veien, eller så går det ikke veien.

dersom du ikke tar kontakt er det 100% sjanse for at det ikke går veien.

dersom du tar kontakt minker denne sjansen. Så enkelt. Den sikre måte å feile på er altså ikke å ta kontakt og så ikke få svar. Det er å fortsette som før. ;) 

Anonymkode: 28b4b...038

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mann her. 

Når jeg skriver hele tiden til en jente og starter samtalen hele tiden og hun starter aldri samtalen. Da tar jeg det som et nei og trekker meg tilbake. Grunnen til at jeg gjør det er fordi hun viser meg at hun ikke er interessert og jeg vil ikke virke desperat. 

Om hun hadde tatt kontakt så hadde jeg tenkt det motsatte da;)  

Så om hun tok kontakt 1 av 10 ganger så hadde du tatt det som interesse? Hva om hun liket bildene av deg?(nøytrale bilder, med klær og ikke noe bar overkropp greier). 

Denne fyren har tatt kontakt i oger et år, men alt fra hver dag til 1 gang i mnd, 

Skrevet
På 24.12.2017 den 23.33, AnonymBruker skrev:

Så om hun tok kontakt 1 av 10 ganger så hadde du tatt det som interesse? Hva om hun liket bildene av deg?(nøytrale bilder, med klær og ikke noe bar overkropp greier). 

Denne fyren har tatt kontakt i oger et år, men alt fra hver dag til 1 gang i mnd, 

Kommeran på. Hvis jeg er den som tar alltid tar initiativet og hun 1 gang i året, så er det klart at hun ikke er interessert. Hvis hun starter samtalen ofte, svarer fort på meldingene osv. Da tar jeg det som et ja. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...