AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #1 Skrevet 24. desember 2017 Fikk det til jul, har tittet på siden deres om hvor man kan bruke lappen, men det er ingenting der som jeg har noen interesse av, og i underholdningskategorien er det bare tre sider. Har allerede spotify. Er kortet helt bortkastet da? vil jo gjerne bruke det så ikke personen har kastet bort pengene sine, men om det bare er de stedene som er listet på hjemmesiden, så vet jeg liksom ikke helt. Forslag til hva jeg skal gjøre med det? Kan jeg selge det? Anonymkode: ddd26...3df
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #2 Skrevet 25. desember 2017 En mulighet er jo å f.eks. sette penger inn hos et bettingfirma e.l. (som gjerne tar imot Paysafecard for innskudd) og ta dem ut igjen til egen konto. Du må opprette en bruker der, om du ikke allerede har en, men det i seg selv er gratis. Mulig noen små kroner blir borte i administrasjonsgebyr, men det er i så fall veldig lite. Bare ikke benytt deg av innskuddsbonuser eller noe sånt, for da må du gjerne omsette pengene så så mange ganger før du kan ta dem ut. Men dersom du setter inn penger med Paysafecard på en av de mer kjente og skikkelige bettingsidene, uten å slå til på tilbud om diverse bonuser, da kan du også fint ta dem ut igjen og få dem overført til din norske konto. Anonymkode: 2188c...5f8
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #3 Skrevet 25. desember 2017 Pokerstars kos deg med noen poker turneringer i disse fridagene Steam, kjøp deg no spill, vintersalg med opp til 85% salg. Kjøpte nettopp Age of Empires 2!!!! Anonymkode: 49b54...627
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå