WubWub Skrevet 24. desember 2017 #1 Skrevet 24. desember 2017 Da var julen over for min del. Vi startet feiringen 15:00 og vi avsluttet 20:45. Det var 24 stykken av oss og 7 av de var bittesmå barn på 3-6 år. Maten var utsøkt og en fryd for ganen , kanskje ikke så rart i siden jeg bare har spist sykehus mat de siste 3 ukene Det var kjempe god stemning gjennom hele dagen og jeg tør påstå at det muligens er en av de beste julefeiringen jeg har opplevd I år holdt jeg meg også helt unna akevitten og juleølen og jeg foreslo at de andre mannfolka også gjorde det samme da det i år var så mange barn tilstede og det forslaget satt kvinnene pris på, så det var sånn det ble Hvordan ble din feiring og hva har du fått i gaver? I år fikk jeg : - 1 par votter - 1 champagne flaske, 2 vinflasker, 6 eksotiske øl fra sør-amerika - gavekort hos en gullsmed på 2000kr (jeg elsker smykker) - 4 bøker ; Reformasjonen av Frank Aarebrot Historie Kvalitative forskningsmetoder i praksis Det er ikke mer synd på deg enn andre! - Samsung Galaxy A5 - Et par tøfler Jeg er veldig fornøyd Men den største gaven jeg fikk i år var at bestevenninnen min sendte meg en veldig hyggelig sms, vi har ikke pratet sammen på 3 uker etter en krangel så dette fikk humøret til å sprudle og sprake som et fyrverkeri av glede 5
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #2 Skrevet 24. desember 2017 Så fint at du har hatt en knallbra julaften, wub Hos oss var vi 10 stykker, fra 17-86 år. Det var god mat og ingen som drakk akivitt, bare litt juleøl. Pakkene ble pakket opp og alle var glade. Jeg fikk et batteridrevet stearinlys og et annet stearinlys, deo/dusjsåpe, kjøkkenvekt, gavekort på kino. Anonymkode: 3818c...e06 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. desember 2017 #3 Skrevet 24. desember 2017 Lue fra Bergans. Fjellsko. Ullundertøy. Bøker. Gavekort.
Gjest Peanut Skrevet 24. desember 2017 #4 Skrevet 24. desember 2017 Første jul sammen med min verdens beste! ^^, Kos dag, og to gaver til meg ^^, Jeg visste ikke hva jeg ønsket meg. Så ekstra stas å åpne opp gavene da Fikk en jeansbukse og en Tatty Teddy Dinkybear
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #5 Skrevet 24. desember 2017 13 minutter siden, WubWub skrev: Da var julen over for min del. Vi startet feiringen 15:00 og vi avsluttet 20:45. Det var 24 stykken av oss og 7 av de var bittesmå barn på 3-6 år. Maten var utsøkt og en fryd for ganen , kanskje ikke så rart i siden jeg bare har spist sykehus mat de siste 3 ukene Det var kjempe god stemning gjennom hele dagen og jeg tør påstå at det muligens er en av de beste julefeiringen jeg har opplevd I år holdt jeg meg også helt unna akevitten og juleølen og jeg foreslo at de andre mannfolka også gjorde det samme da det i år var så mange barn tilstede og det forslaget satt kvinnene pris på, så det var sånn det ble Hvordan ble din feiring og hva har du fått i gaver? I år fikk jeg : - 1 par votter - 1 champagne flaske, 2 vinflasker, 6 eksotiske øl fra sør-amerika - gavekort hos en gullsmed på 2000kr (jeg elsker smykker) - 4 bøker ; Reformasjonen av Frank Aarebrot Historie Kvalitative forskningsmetoder i praksis Det er ikke mer synd på deg enn andre! - Samsung Galaxy A5 - Et par tøfler Jeg er veldig fornøyd Men den største gaven jeg fikk i år var at bestevenninnen min sendte meg en veldig hyggelig sms, vi har ikke pratet sammen på 3 uker etter en krangel så dette fikk humøret til å sprudle og sprake som et fyrverkeri av glede Dette var mange fine gaver! 😊 De virker gjennomtenkte. Hadde blitt glad jeg og! Anonymkode: c77c9...9af 3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #6 Skrevet 24. desember 2017 Det har bare vært meg i dag. Og det har vært ingen julegaver. Anonymkode: b49b5...dc2 2
Gjest ricecrispies Skrevet 24. desember 2017 #7 Skrevet 24. desember 2017 Fikk veldig,veldig mye. Er veldig takknemlig. Fink blant annet: Mange deler til servise jeg ønsker meg. Penger og gavekort Spill Ullundertøy Bok Klokke Lysestake Te Ildfast form Strikkede ullsokker
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #8 Skrevet 24. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har bare vært meg i dag. Og det har vært ingen julegaver. Anonymkode: b49b5...dc2 Samme her. Men jeg har gitt mange julegaver Anonymkode: eca38...bb5 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #9 Skrevet 24. desember 2017 Jeg har fått deilige lesesokker og lesepledd som det så fint heter, 2 leCreuset-gryter, noen kopper, skinnfell av alpakkaull, Nemi-boka, et par andre bøker, en stor boks med spekemat og annet godt fra Bjerke, masse forskjellige te i løsvekt, juletrepynt og masse koselig hjemmelagde julegaver fra nieser og nevøer ❤️ Anonymkode: 12a24...68c 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #10 Skrevet 24. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har bare vært meg i dag. Og det har vært ingen julegaver. Anonymkode: b49b5...dc2 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Men jeg har gitt mange julegaver Anonymkode: eca38...bb5 Dere får en sånn hver av meg og i den ligger det masse klemmer, og et kort med et ønske om at dere får et år med alt dere måtte ønske dere! Anonymkode: e01d5...eff 8
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #11 Skrevet 24. desember 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har bare vært meg i dag. Og det har vært ingen julegaver. Anonymkode: b49b5...dc2 var det selvvalgt eller hvordan tok du det å være alene? Anonymkode: cc8a4...a1d
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #12 Skrevet 24. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dere får en sånn hver av meg og i den ligger det masse klemmer, og et kort med et ønske om at dere får et år med alt dere måtte ønske dere! Anonymkode: e01d5...eff Tusen -lig takk Anonymkode: eca38...bb5
Kanutte Skrevet 24. desember 2017 #13 Skrevet 24. desember 2017 VI har hatt en rolig familiejul med bare oss 5. Jeg fikk et smykke av barna mine, HP sprocket, ullundertøy, penger og gavekort. Jeg skal på klesshopping når jeg når målvekten min om en måneds tid. :D 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #14 Skrevet 24. desember 2017 Vært alene hele dagen men hadde fått en pakke posten. Gavekort på 200kr. Anonymkode: 7803e...37c 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #15 Skrevet 24. desember 2017 Er full av ribbe, riskrem, lefse og tårnkakepinner:P Jeg har fått nye joggesko, sportsklær, koseklær, snop og 7 par sokker av ulik art Anonymkode: e1c01...67a 2
WubWub Skrevet 24. desember 2017 Forfatter #16 Skrevet 24. desember 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er full av ribbe, riskrem, lefse og tårnkakepinner:P Jeg har fått nye joggesko, sportsklær, koseklær, snop og 7 par sokker av ulik art Anonymkode: e1c01...67a Dette kan vi like 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #17 Skrevet 24. desember 2017 Jeg fikk Selbu-votter, noen biter bunadstøler til belte som jeg samler på, bøker jeg ønsket meg og et fint bilde i ramme. Så fikk mannen og jeg endel huslige ting sammen, duker, julepynt, en kjele og litt sånt. Anonymkode: 04fe7...148 3
Anna Maria Skrevet 24. desember 2017 #18 Skrevet 24. desember 2017 Jeg har fått et par svarte støvletter, et par burgunder støvletter, en svart veske, en burgunder veske, en brun veske, et smykke med tilhørende armbånd, tre lange smykker av sønnen min, et pledd, en svart ytterjakke(kåpe). Veldig fornøyd. Mye nyttig. 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #19 Skrevet 24. desember 2017 Fornøyd jeg også! Fikk hjemmestrikka lester, skinnvotta fra johaug, garn, shampo, løpesokker og masse hjemmelaga gaver fra barna. Så fikk vi en matte, sengetøy og stor pinnekjøtt kjele, og penger sammen. Anonymkode: a3c92...421 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #20 Skrevet 24. desember 2017 Jeg fikk godtesnop til jul Anonymkode: fe30a...131 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå