Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2005 #1 Skrevet 2. februar 2005 ... som ikkje er spisse, firkanta eller liknande.... Trur ikkje eg har sett nokon brudesko eg likar ein einaste gong... Er redd eg kjem til å ende opp med joggesko.. Hehe.. Neida, men det er vanskeleg altså! Er det nokon som veit om stader som sel sko som kan passe til ein brudekjole? (Rembo-styling-stil, sjå bilder i galleriet) Kunne brune skinnsandalar med reim vere noko, eller blir det for dagligdags???? Eg syns alle brudesko er så stygge....
Gjest gjest1 Skrevet 3. februar 2005 #2 Skrevet 3. februar 2005 Eg kunne tenke meg noko i denne stilen, som sandalane øvst til høgre, berre med tå. Nokon som veit om det eksisterer noen stad?
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #3 Skrevet 3. februar 2005 Vi har samme problem, vi 2.. Finn ikke sko jeg heller. Kan ikke ha så høye sko heller, for da blir sambo bare en dverg i forhold..
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 3. februar 2005 #4 Skrevet 3. februar 2005 Eg kunne tenke meg noko i denne stilen' date= som sandalane øvst til høgre, berre med tå. Nokon som veit om det eksisterer noen stad? Kjempelekre sandaler!!! Måtte bare si det Har dessverre ikke peiling på hvor du skal finne det du leter etter...
Gjest gjest1 Skrevet 3. februar 2005 #5 Skrevet 3. februar 2005 Vi har samme problem, vi 2.. Finn ikke sko jeg heller. Kan ikke ha så høye sko heller, for da blir sambo bare en dverg i forhold.. Vanskeleg å finne brudesko altså... Men likte dei sandalane då... Gjett kven som kjem til å tråle skobutikkar i vår! Hehe...
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 3. februar 2005 #6 Skrevet 3. februar 2005 Vanskeleg å finne brudesko altså... Men likte dei sandalane då... Gjett kven som kjem til å tråle skobutikkar i vår! Hehe... Du har jo heldigvis godt tid Veslo! Du finner nok noe du liker skal du se.
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #8 Skrevet 4. februar 2005 Du kan jo bestille fra bridalshoes? Det gjorde jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå