Gå til innhold

Forelsket FORDI han ikke vil ha meg, syndrom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg datet en gutt i omkring et år av og på, han var veldig interessert, men usikker på meg fordi jeg trakk meg tilbake. Han mangler egentlig mange kvaliteter jeg ser etter, men noe ved han gjorde at jeg bare klart ikke slippe. Jeg reiste så bort på utveksling et halvt år, vi goldt kontakten i begynnelsen, men det dabbet av. Følte mer og mer at jeg tok initiativ alene.

Nå er jeg tilbake, og har forsøkt å initiatere kontakt flere ganger, men blir udirekte avvist. Han verken sier at han ikke vil treffe meg, men takker ikke ja heller. Jeg føler jeg har pushet grensene og vært masete nå. Vil aller mest sende enda en mer direkte melding og spørre om han vil treffe meg i jula, eller spørre hvorfor han unngår meg, men jeg tør ikke. Er redd for å bli avvist blankt. 

Han virker nesten sur på meg, men jeg vet ikke hvorfor. På utvekslingen lå jeg med to stykker, det er mulig han mistenker dette, men han kan umulig vite dette om han ikke leser meldingene mine..

Jeg er ganske sikker på at det ikke er noen andre, han datet ikke noe særlig på lenge før han traff meg, og bruker tiden sin mest på jobb, trening og gaming. 

Bør jeg bare la han gå, eller prøve å få "fred" ved å ta kontakt med han igjen?

Anonymkode: 2d2ed...eea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror rett og slett at han har mistet interessen for deg, du får bare la det gå og komme over det. Du virket også litt ego når du selv visste det var mange trekk du ikke var fornøyd med han, men likevel klarte du ikke gi slipp (selv etter å ha ligget med andre). Dessverre er det ikke slik at han er tilgjengelig for deg kun når du trenger han.

Anonymkode: a34b4...ea0

• Liker 1
Skrevet

Hvis han har vært intressert så er ikke dette "forelsket fordi han ikke vil ha meg syndrom". 

Han har sikkert mistet interessen, men etter et år synes jeg det er veldig kjapt uansett. Tar meg 3 år å miste interessen for noen:p 

gamere føler jeg også er litt umodne ofte og da.

Anonymkode: 7b109...793

Skrevet

Uansett vil jeg gjerne få skværet opp skikkelig, men syntes det er vanskelig å få han til å snakke med meg, da han ikke vil treffes, ikke svarer på snaps etc. Bør jeg si at jeg syntes vi trenger å prate?

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Uansett vil jeg gjerne få skværet opp skikkelig, men syntes det er vanskelig å få han til å snakke med meg, da han ikke vil treffes, ikke svarer på snaps etc. Bør jeg si at jeg syntes vi trenger å prate?

Du virker desperat og blir gal av at du ikke har kontroll over situasjonen. Er du virkelig glad i han så respekter at han ikke er interessert i deg lenger. Kom over det.

Anonymkode: a34b4...ea0

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...