Gå til innhold

Egon er kvalitet, i følge kronprinsparet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå var de jo på julelunsj for vanskeligstilte, ikke der for å stille sulten med er velsmakende måltid. Og Egon har stilt lokalene sine til disposisjon for denne julelunsjen. For de vanskeligstilte. Ergo var kronprinsparet på Egon. 

Egon kan vel heller betegnes som vomfyll enn kvalitet...

Anonymkode: 6feb7...c1c

• Liker 1
Skrevet

Ehhh..I beg to differ. Kjolene hennes og det økonomiske baksidene deres sier noe helt annet.
Turen på Egon er bare et stunt for å være "folkelige" selv som kongelige.  

Anonymkode: 18a0f...1a0

• Liker 5
Skrevet

Hadde de hatt noe å utsette på kvaliteten ville de selvsagt boikottet arrangementet og krevd at det skulle flyttes til et annet sted.

Anonymkode: d779d...800

• Liker 3
Skrevet

Det var et stunt, men. Tror det er forskjell fra hver enkelt spisested. Råvarer kommer ikke fra Egon selv. Kokken er ikke den samme osv. Det samme nesten som når Rimi hadde tilbud på kylling. På Slemdal i Oslo var den stor. På øst-kanten var den liten og virket ekkel. Samme dag og samme uke.

Har også vært fornøyd med maten på Egon på Storo. Sist jeg var der ba jeg om mer salat i stedet for ris, og venninnen min fikk glutenfritt. Hun er svært kresen og var tilfreds med fiskemiddagen. Jeg satt og ventet på kritikk fra henne, men den kom ikke.

Skrevet

Egon er da god kvalitet? Noen som har hevdet noe annet?

Anonymkode: c52b7...d2c

• Liker 2
Skrevet

Har null problem med Egon som restaurant, har spist der mange ganger og har fått utmerket kvalitet og god mat. Ikke er det spesielt dyrt heller, har hatt mange koselige måltider der, og kommer til å bruke de i fremtiden uansett om kongehuset hadde sagt det ene eller det andre.

Skrevet

Det store problemet til mange restauranter er jo at de ikke leverer maten samtidig til en gruppe som bestiller. Det har skjedd på Egon, men det har også skjedd på mange andre restauranter jeg har besøkt. Da har jeg tatt det opp, og har stort sett alltid fått avslag i pris. Men stort sett er jeg fornøyd over det hele, har ikke negativt å si om noe spisested jeg har besøkt de siste årene, det er jo ikke veldig ofte jeg er ute og bedriver dette, så det er sagt.

Skrevet

Det er jo kongefamiliens jobb å konstant sette på et smil og snakke positivt om ALT. Hva trodde du de skulle ellers si?

Anonymkode: ee564...265

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo kongefamiliens jobb å konstant sette på et smil og snakke positivt om ALT. Hva trodde du de skulle ellers si?

Anonymkode: ee564...265

De hadde nok ikke godtatt Burger King for å si det sånn. Egon er bra saker.

Anonymkode: c52b7...d2c

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De hadde nok ikke godtatt Burger King for å si det sånn. Egon er bra saker.

Burger King er da ikke dårlige saker, det er søppelmat ja :) Men det er da godt av og til, og ikke noe verre en andre fastfood resturanter. Tror ikke det er noe verre angående kalorier en en godt renomert restaurant uansett.

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

De ville vel ikke tatt familien med til Egon til jul, om ikke Egon hadde vært blant de beste Oslo kan by på?

Selv åt jeg julelunsj på Egon her om dagen, det smakte himmelsk!

https://www.dagbladet.no/kjendis/tok-med-eldstemann-pa-julelunsj-med-vanskeligstilte/69213189

Anonymkode: 3e07a...784

Det var ikke en familiemiddag. Kronprinsparet var invitert av initiativtagerne. Leser du ikke artikkelen du selv legger ut?

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg vært der, hadde jeg kasta mat på kjerringa, hun har ikke noe å gjøre der.

• Liker 1
Skrevet

I kveld er jeg sliten fra før av og det velter seg litt i magen når jeg leser om sånne "kongelige" stunt. Nå er det jul og man må oppholde seg en tid med bermen i samfunnet for at det skal se ut som at de bryr seg. Når de velger å ta med Marius som jo lever sitt party-party-overklasseliv med barbie-babes, dyre klær med alt tilbehør, Kygo og andre "stjerner" i mangemillionersklassen, så blir det helt feil. Han er dessuten ikke en del av det kongelige bildet utad og skal ikke bli med på offentlige ting. MM & H blir dessuten aldri kongelige representanter for meg. Avskaff monarkiet en gang for alle. Det er min mening.  

Anonymkode: c1d09...4d6

Skrevet

Det er jo bare et stunt for å øke populariteten til kongehuset blant vanlige folk. De oppsøker forskjellige grupper, som å rulle med russen, slitne alkiser osv for å sikre seg støtte for det fremtidige monarkiet fra flere samfunnsgrupper. 

Maten på Egon er jo dritt, men har du noen gang hørt kongelige snakke negativt om noe de har deltatt på? 

Anonymkode: 603b3...e9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...