Gå til innhold

Er svigermor tilbakestående?

Anbefalte innlegg

Skrevet

H.. kjerring 🙈

Hun sier så innmari mye dumt at det fins ingen grenser... 

Røyker inne selv om jeg er gravid og hater røyk. Presterte å dra frem tobakkspakken i bilen i går for å rulle. Det stinker og da vi var på butikken eimer det sur gammel røyk av henne😳 snakker sinnsykt høyt og sier så mye teit at jeg blir dritflau. 

Vi kom hit i går og skal reise i morgen. Hun prater kjempehøyt og  ustanselig om masse piss som interesserer meg midt i rævva. Om ekser hun har hatt som har vært slemme (kjerringa har i mange år da min kjæreste var liten dratt inn mange menn som var slemme med alle). Søppel tiltrekker seg søppel. 

Dette er siste julaften med henne. 

Hun skal etter planen komme og besøke oss når babyen kommer i mars men jeg tror ikke jeg greier å ha henne i hus🙄 

prøvde å se grevinne og hovmesteren men kjerringa prata høyt og ustoppelig så da ba jeg henne pent om å være stille. Da tok hun seg en røyk og klagde på at hun fikk kjeft🙄

Syns det er respektløst med den røykinga. 

Hun er så lite intelligent at ALT hun sier bare er piss. Blir dårlig av det. 

Sitter og forteller om datene hin har møtt via nettet. Bare søppel.

Hun puster og peser kjempehøyt (skylder på røyken). Det er psykisk belastende å høre på 😒

I julegave fikk jeg tre par ullsokker fra labb - og kjærsten min fikk en deostick. Hun har reist masse i år og svir av penga på seg selv. 

Under julemiddagen (og andre måltider også) sitter hun og raper og fiser. 

I natt var hun oppe på do 15 ganger (går gjennom soverommet der vi ligger). Hører alt hun gjør på do. Vasker ikke hendene engang etterpå. River opp døra inn til soverommet vårt midt på natta så jeg skvetter himmelhøyt.

parfymen min i toalettveska mi har hun dusja seg godt med. Kommenterte selv hvor god den var. Svindyr parfyme.😡jeg  tok ut toalettveska mi og putta i bagen. 

Dunjakka mi til 3000,- stinker røyk - håper det går an å få det vekk😤 

Skravla går i ett nå. Jeg skal legge meg, gidder ikke høre mer bullshit.

ALDRI MER

måtte bare få ut litt frustrasjon.

Anonymkode: c037d...8f0

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår deg dessverre litt for godt. 

Hold ut! God klem herfra! 

Anonymkode: 24026...10f

• Liker 4
Skrevet

Hvis det er hennes hjem og hennes bil, har du ingenting du skulle ha sagt

Anonymkode: 6c5fe...86c

• Liker 9
Skrevet

Er det frekt av meg å kreve at hun blir hos oss så kort tid som mulig når babyen kommer i mars? Det et hennes første barnebarn og hun gleder seg veldig. 

Jeg kommer til å drepe henne 😵

• Liker 2
Skrevet

MIN bil som er ny og koster en halv million 

• Liker 3
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

MIN bil som er ny og koster en halv million 

Sa du ikke nei? Jeg stoppet og kastet ut en som prøvde å tenne en røyk i min bil engang. Det hadde jeg gjort med den kjerringa også.

• Liker 14
Skrevet

Jeg klikka 😒🙈

• Liker 3
Skrevet

Det høres nå i alle fall ut som dere har omtrent lik sosioøkonomisk status 🙄

Anonymkode: fa607...b3b

• Liker 16
Skrevet

Tråd-starter høres jo faktisk en smule "tilbakestående" ut også! :nisse:

"Piss" og "rævva" og litt av hvert...

Anonymkode: 30217...be9

• Liker 20
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tråd-starter høres jo faktisk en smule "tilbakestående" ut også! :nisse:

"Piss" og "rævva" og litt av hvert...

Anonymkode: 30217...be9

"Søppel tiltrekker seg søppel" var det noen som sa 😜

• Liker 22
Gjest making.a.mess
Skrevet

Jeg hadde lett nektet noen å røyke i min bil eller mitt hus. Folk er velkomne, men røyken må bli igjen hjemme.  Og jo, jeg tar kampen uansett hvem det er. 

Skrevet

Har full forståelse for vanskelig svigermor, og synes selv røyk er noe av det mest ufyselige som finnes. 

Men at hun prater om ting som ikke interesserer deg kan være svært gjensidig. Om hun har problemer med hyppig vannlating er da  heller ikke noe man gjør med vilje.. 

Anonymkode: 08ad4...908

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

H.. kjerring 🙈

Hun sier så innmari mye dumt at det fins ingen grenser... 

Røyker inne selv om jeg er gravid og hater røyk. Presterte å dra frem tobakkspakken i bilen i går for å rulle. Det stinker og da vi var på butikken eimer det sur gammel røyk av henne😳 snakker sinnsykt høyt og sier så mye teit at jeg blir dritflau. 

Vi kom hit i går og skal reise i morgen. Hun prater kjempehøyt og  ustanselig om masse piss som interesserer meg midt i rævva. Om ekser hun har hatt som har vært slemme (kjerringa har i mange år da min kjæreste var liten dratt inn mange menn som var slemme med alle). Søppel tiltrekker seg søppel. 

Dette er siste julaften med henne. 

Hun skal etter planen komme og besøke oss når babyen kommer i mars men jeg tror ikke jeg greier å ha henne i hus🙄 

prøvde å se grevinne og hovmesteren men kjerringa prata høyt og ustoppelig så da ba jeg henne pent om å være stille. Da tok hun seg en røyk og klagde på at hun fikk kjeft🙄

Syns det er respektløst med den røykinga. 

Hun er så lite intelligent at ALT hun sier bare er piss. Blir dårlig av det. 

Sitter og forteller om datene hin har møtt via nettet. Bare søppel.

Hun puster og peser kjempehøyt (skylder på røyken). Det er psykisk belastende å høre på 😒

I julegave fikk jeg tre par ullsokker fra labb - og kjærsten min fikk en deostick. Hun har reist masse i år og svir av penga på seg selv. 

Under julemiddagen (og andre måltider også) sitter hun og raper og fiser. 

I natt var hun oppe på do 15 ganger (går gjennom soverommet der vi ligger). Hører alt hun gjør på do. Vasker ikke hendene engang etterpå. River opp døra inn til soverommet vårt midt på natta så jeg skvetter himmelhøyt.

parfymen min i toalettveska mi har hun dusja seg godt med. Kommenterte selv hvor god den var. Svindyr parfyme.😡jeg  tok ut toalettveska mi og putta i bagen. 

Dunjakka mi til 3000,- stinker røyk - håper det går an å få det vekk😤 

Skravla går i ett nå. Jeg skal legge meg, gidder ikke høre mer bullshit.

ALDRI MER

måtte bare få ut litt frustrasjon.

Vet du, først og fremst så er du på besøk. Ikke hun. Det at hun røyker inne er ikke bra og du eller mannen burde spurt om hu kan la være mens du er på besøk pga. barnet. Ellers så bør du jakke deg litt ned. Det ser ut som om hun har opplevd mye vondt og kanskje har noen mageproblemer hvis hun går så ofte på toalettet. Ha litt medfølelse. Klarer du å kjøpe en jakke for 3000 og dyr parfyme, klarer du å kjøpe en annen også. Det er ikke det viktigste i livet.  Ellers vet ikke...Ingen av dere virker særlig intelligente.

• Liker 6
Skrevet

Er det ditt hus og din bil, er det helt kurant at du setter ned foten for røyking innendørs. Er det hennes hus og bil, er det ikke mye du kan gjøre... 

Skjønner du ikke liker henne, men hun trenger på ingen måte å være «tilbakestående» bare fordi hun oppfører seg slik... 

Anonymkode: 2e3e7...474

Skrevet

Hun høres jo ut som en idiot, men hvorfor gidder dere å besøke henne? Det er tross alt frivillig.

• Liker 2
Skrevet

Fjerting når dere spiser? Auda😁🙊 Det er bare ekkelt, uansett om man er på besøk eller har besøk 

Anonymkode: ede9e...8dd

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det høres nå i alle fall ut som dere har omtrent lik sosioøkonomisk status 🙄

Er «hønehjørnet»kaliber over dette her. :hoho:

• Liker 4
Gjest HanenIFlokken
Skrevet

Svigermødre er alltid tilbakestående :)

Skrevet

Tydelig at du mangler litt bein i nesa og ryggrad som ikke klarer å stå opp for deg selv og da, når hu får sitte og dampe i bilen din. :)

Men like barn leker nok best...

Anonymkode: 18d4a...440

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet

Du virker i overgant sint her , og jeg skjønner godt irritasjonen din. Hadde hun bare tatt hensyn med røyken og hatt minimum folkeskikk/bordskikk , så kunne en sett humoren i det . Men en ting er å opptre originalt og frekt / uten sosiale antenner. Det kan være underholdende til visse grenser.

Men dama eier jo ikke hygiene heller pluss oppførselen ved bordet . Det er bare motbydelig  .

Men føler at jeg syns litt synd på henne også . Har sikkert blitt litt skadet av det , men ikke min " svigermor "  , så ser det dermed mer utenfra. Men jeg skjønner at du blir opprørt. Det er vel bare lite å gjøre, men dere kan selvfølgelig nekte henne å røyke inne. Ellers så får en vel bare holde ut det ene og andre noen få dager i året . Og finne løsninger som gjør det lettere å " holde ut "! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...