AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #1 Skrevet 24. desember 2017 Noen her som har hatt polypper i livmor og hjerteformet livmor,og hatt problemer med å bli gravid? Har fjernet polyppene,det var ganske mange.Har ikke blitt gravid etterpå.Kan det ha noe med å gjøre at livmoren er hjerteformet?Eller alder?(er 42) Anonymkode: e66a4...ce9
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #2 Skrevet 24. desember 2017 Du må jo gå til legen, Ts. «Hjerteformet livmor» er en mengde ulike grader av hjerteformet. Ja - den vil gjøre det vanslåkeligere å gå gravid (eller mer presist: vanskeligere å få barn). Men noen grader opererer man jo. Igjen: du må gå til legen og få en status quo og en vei videre. Altså: Hva kan gjøres? Hva bør gjøres? Hva er prognosene? Anonymkode: 27ece...4a1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #3 Skrevet 24. desember 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må jo gå til legen, Ts. «Hjerteformet livmor» er en mengde ulike grader av hjerteformet. Ja - den vil gjøre det vanslåkeligere å gå gravid (eller mer presist: vanskeligere å få barn). Men noen grader opererer man jo. Igjen: du må gå til legen og få en status quo og en vei videre. Altså: Hva kan gjøres? Hva bør gjøres? Hva er prognosene? Anonymkode: 27ece...4a1 Har vært hos legen da jeg fikk henvisning for å operere bort polyppene.Og hadde en slik undersøkelse i forkant der de fylte livmoren med vann for å kunne se bedre, (husker ikke hva den undersøkelsen kalles). Men det var da legen sa at jeg hadde hjerteformet livmor.Hun sa imidlertid ikke noe mer enn det. Formålet med å fjerne polyppene var hvis jeg ville prøve å bli gravid på den naturlige måten.Det er et par år siden operasjonen nå,men har ikke klart å bli gravid. Anonymkode: e66a4...ce9
Million Skrevet 24. desember 2017 #4 Skrevet 24. desember 2017 (endret) Kvinner er i praksis sterile de siste ti årene før man kommer i overgangsalderen. Dette er et faktum. Dette betyr at om du kommer i overgangsalderen når du er 50 eller f.eks. 52, noe som er helt normalt, er du steril nå pga dette. Dette har jeg lest i mange artikler skrevet av leger eller der leger er intervjuet. Som f.eks. denne. Jeg kom i overgangsalderen da jeg var 46. Ikke så rart da at jeg ikke klarte å bli gravid med nr to da jeg var 38. Det ble aldri noe barn nr to på oss da, men det var forsåvidt greit for meg :-) Det er stor sannsynlighet for at du er steril nå pga du er for gammel. Endret 24. desember 2017 av Million
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #5 Skrevet 24. desember 2017 31 minutter siden, Million skrev: Kvinner er i praksis sterile de siste ti årene før man kommer i overgangsalderen. Dette er et faktum. Dette betyr at om du kommer i overgangsalderen når du er 50 eller f.eks. 52, noe som er helt normalt, er du steril nå pga dette. Dette har jeg lest i mange artikler skrevet av leger eller der leger er intervjuet. Som f.eks. denne. Jeg kom i overgangsalderen da jeg var 46. Ikke så rart da at jeg ikke klarte å bli gravid med nr to da jeg var 38. Det ble aldri noe barn nr to på oss da, men det var forsåvidt greit for meg :-) Det er stor sannsynlighet for at du er steril nå pga du er for gammel. Ja,det er nok det Fyller 43 neste år,og har egentlig gitt opp. Mannen har fått påvist dårlige svømmere også,men har ikke hatt lyst at vi skal få noe medisinsk hjelp til å bli gravide.Derfor har vi levd etter «det som skjer det skjer» - tankegangen. ts Anonymkode: e66a4...ce9
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #6 Skrevet 26. desember 2017 Noen flere her som vil komme med innspill? Anonymkode: e66a4...ce9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå