Gå til innhold

Bruke en wingman eller sende fb meld ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en jeg er interessert i. Vi jobber i samme senter , han har en seriøs stilling mens jeg også har en profesjonell stilling.. blir derfor litt vanskelig å slå av en prat like ofte som jeg hadde håpet iom at han går rundt hele senteret mens jeg må forholde meg i én butikk. 

Jeg har heller ingen wingman / wingwoman jeg stoler på eller kjenner som kjenner han.. 

Bør jeg ta tiden til hjelp eller er det lurt å sende han en facebook melding og adde han KUN på fb messenger? 

For da blir det sånn at en senter- assisterende sjef adder en vekter liksom... ikke alle gjør det... 

Anonymkode: 012ad...0c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk du ikke nok svar i forrige tråd?

Anonymkode: d6f3b...263

• Liker 3
Skrevet

Ingen av delene. Du får slå av en prat når han er innom butikken din og hvis han er interessert i deg kan han velge å bruke lenger tid i butikken din for å prate og bli kjent med deg. Da mener jeg hvis han henger der i 15++ minutter å snakke med deg ikke om han nikker og spør om dagen har gått bra . Sannsynligvis er han ikke interessert siden han ikke gjør dette allerede , og har sikkert samboer også , så det passer seg ikke å adde han på facebook/messenger syns jeg

Anonymkode: 35d19...29c

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av delene. Du får slå av en prat når han er innom butikken din og hvis han er interessert i deg kan han velge å bruke lenger tid i butikken din for å prate og bli kjent med deg. Da mener jeg hvis han henger der i 15++ minutter å snakke med deg ikke om han nikker og spør om dagen har gått bra . Sannsynligvis er han ikke interessert siden han ikke gjør dette allerede , og har sikkert samboer også , så det passer seg ikke å adde han på facebook/messenger syns jeg

Hva er det du ikke forstår? Han er singel, og det vet jeg. Synes tydelig på hans FB status. ellers hadde jeg ikke lagt ut spørsmål her. Og ikke vær dum, a. Du kan ikke forvente at en seriøs vekter skal snakke med ei som meg i en kosmetikkbutikk når sjefen er på bakrommet og kan høre samtalen. Man er ikke ute å sjekker når man er på jobb. Bruk hodet. ;)

Anonymkode: fb945...fc9

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du ikke forstår? Han er singel, og det vet jeg. Synes tydelig på hans FB status. ellers hadde jeg ikke lagt ut spørsmål her. Og ikke vær dum, a. Du kan ikke forvente at en seriøs vekter skal snakke med ei som meg i en kosmetikkbutikk når sjefen er på bakrommet og kan høre samtalen. Man er ikke ute å sjekker når man er på jobb. Bruk hodet. ;)

Og poenget med å være frekk er? Bruk hodet sjæl da, det klarer du visst ikke siden du må spørre om det her inne.
Hvis han hadde vært interessert så hadde han nok vist det, ikke vær dum a,  men lykke til med å bli den teite dama på runden hans som adder en så å si fremmed person du internettstalker. Jeg hadde ikke likt å ha noen jeg knapt kjente opp i privatlivet mitt på facebook hvertfall. God jul!

• Liker 4
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og poenget med å være frekk er? Bruk hodet sjæl da, det klarer du visst ikke siden du må spørre om det her inne.
Hvis han hadde vært interessert så hadde han nok vist det, ikke vær dum a,  men lykke til med å bli den teite dama på runden hans som adder en så å si fremmed person du internettstalker. Jeg hadde ikke likt å ha noen jeg knapt kjente opp i privatlivet mitt på facebook hvertfall. God jul!

Herlighet , STAKKARS deg! :P Du må være helt skada i hodet. Og der nede. Du bruker virkelig ikke hodet ,- kanskje jeg ikke oppgir absolutt alle detaljer her ute? Kanskje han virkelig har prøvd å forlenge samtalen og snakke mer når jeg rushet samtalen og nesten "kasta" han ut av butikken uten å tenke over det? Han er ikke en fremmed når vi jobber sammen og har snakket sammen. 

Jeg, i motsetning til deg, er ikke en alkoholiker og må drikke meg full for å føle meg bra. Jeg har heldigvis en herlig stor familie og gode venner som jeg feirer jul med. GOD JUL ! Effa jævel. 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet , STAKKARS deg! :P Du må være helt skada i hodet. Og der nede. Du bruker virkelig ikke hodet ,- kanskje jeg ikke oppgir absolutt alle detaljer her ute? Kanskje han virkelig har prøvd å forlenge samtalen og snakke mer når jeg rushet samtalen og nesten "kasta" han ut av butikken uten å tenke over det? Han er ikke en fremmed når vi jobber sammen og har snakket sammen. 

Jeg, i motsetning til deg, er ikke en alkoholiker og må drikke meg full for å føle meg bra. Jeg har heldigvis en herlig stor familie og gode venner som jeg feirer jul med. GOD JUL ! Effa jævel. 

Oi, er det noen som er psykisk skada her så er det deg.... Måten du reagerer på er jo helt psyko.
Er nok du som er full eller høy på kokain siden du er så aggressiv. Virker ikke som at du har vært med en herlig stor familie og gode venner i dag så sinna og bitter som du er. Stakkars.  God bedring!

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Suksess går til hodet for assisterende butikksjefer i eksklusive kosmetikkbutikker altså. :fnise:

Anonymkode: 997ef...7d8

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Suksess går til hodet for assisterende butikksjefer i eksklusive kosmetikkbutikker altså. :fnise:

Anonymkode: 997ef...7d8

Jah tydeligvis! Haha.... Noen damer tror virkelig de er "all that" bare fordi de bruker dyr parfyme og jobber i kosmetikk butikk med de lange falske neglene sine , sikkert falske vipper også. Menn gjennomskuer det falske og har sikkert skydd banen fordi de merker hvor plingplong i huet denne dama er, det er jo hvertfall lett å merke! Derfor er hun så desperat etter å flørte med vektern på jobb for det er eneste mannen som "oppsøker" hun når alle andre har løpt langt vekk :fnise:

• Liker 3
Skrevet
På 24.12.2017 den 23.54, AnonymBruker skrev:

Jah tydeligvis! Haha.... Noen damer tror virkelig de er "all that" bare fordi de bruker dyr parfyme og jobber i kosmetikk butikk med de lange falske neglene sine , sikkert falske vipper også. Menn gjennomskuer det falske og har sikkert skydd banen fordi de merker hvor plingplong i huet denne dama er, det er jo hvertfall lett å merke! Derfor er hun så desperat etter å flørte med vektern på jobb for det er eneste mannen som "oppsøker" hun når alle andre har løpt langt vekk :fnise:

Åååhåhåhå ååh så frekk åå så frekk! 😂 så typisk idioter som deg som skal komme med spnne stereotypier, jobber du i samme bransje men hos kicks og sammen med rynkete kjerringer fordi du er en av dem og?;) blandt dine kolleger altså. 

For jeg jobber i en ungdommelig bransje hvor alt er naturlig og ekte. No fake ass shit, all natural ;) 

leste kun første setningen og visste at her var det enda en skada jævel som tom lika sitt eget innlegg. Jeg liker min og ;) 

sånn. Im out. #ViserFingernMedMinEKTENegl

Anonymkode: 012ad...0c0

Skrevet

Kjæretid!! TS du må ta deg en bolle og roe deg ned, kanskje noen svarer deg da. :scorpis:

Anonymkode: 8fc33...802

• Liker 2
Skrevet

Seriøs stilling og profesjonell stilling? Hva har de andre ansatte på senteret? :-)

Hvis dere har fått litt kontakt, så add ham på Messenger. Det er sikkert det greieste. Lykke til! 

Skrevet

Send mld på facebook du. Det verste som kan skje er at han ikke er interessert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...