AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #1 Skrevet 24. desember 2017 På film så får man ekstra energi av å være forbanna, og kan slå en boksesekk halvt i hjel. Når jeg er sur, irritert eller lei meg derimot - så blir jeg som hun derre i Finn.no reklamen; all lufta går liksom ut av meg og jeg har lite å gi. Trente 35 minutter styrke nettopp, og skulle ro i 25. Men jeg var sur pga en krangel og klarte 6 minutter med roing før jeg ikke gadd mer. Andre som har det sånn? Utrolig irriterende. Anonymkode: 483b3...0fd
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #2 Skrevet 24. desember 2017 Ja, hvis det er noe som har skjedd greier jeg ikke fokusere på treninga, og merker ofte at det rett og slett ikke er vits å trene når det er sånn. Anonymkode: 3e8fa...e67
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #3 Skrevet 24. desember 2017 Trener bra om jeg kun er sint. Vanskeligere hvis jeg er lei meg. Anonymkode: c7042...362 1
Gjest Faerunpedia Skrevet 24. desember 2017 #4 Skrevet 24. desember 2017 Hvis jeg er lei meg trener jeg dårlig. Er jeg sur trener jeg imidlertid bra, men da må jeg gå på spinning el, noe med fart i. Styrketrening fungerer dårlig med dårlig humør.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #5 Skrevet 24. desember 2017 Prøver å legge vekk følelser og tingenes tilstand den timen jeg trener. Funker bra. Sier til meg selv at jeg kan begynne å tenke og føle igjen når økten er over. Jeg vet at kroppen er sterk nok til å utføre det jeg har gjort hundre ganger og jeg nekter å la hodet mitt sabotere. Anonymkode: 93299...f03 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #6 Skrevet 25. desember 2017 Kommer litt an på hva jeg er sint/sur for. Om det er etter en teit krangel eller lignende blir jeg bare ufokusert, men om jeg er sint for noe skikkelig dritt går det en f i meg og jeg får masse powerenergi av det. Anonymkode: 6b8cd...49f
skruf Skrevet 25. desember 2017 #7 Skrevet 25. desember 2017 Hvis jeg er skikkelig forbanna så bruker jeg å løpe. Har tredemølle her hjemme så løper til krampa tar meg med sinnamusikk på ørene. Synes det er deilig å få ut negative følelser med å løpe
Tiuren01 Skrevet 25. desember 2017 #8 Skrevet 25. desember 2017 Får en kraftløshet i meg når jeg er depressiv/lei meg, men jeg trener sånn høvelig like hardt dersom jeg bare kommer meg i gang.
Gjest GoldenLioness Skrevet 25. desember 2017 #9 Skrevet 25. desember 2017 Jeg ble motsatt. Løp hardere og bedre
Angeleye Skrevet 25. desember 2017 #10 Skrevet 25. desember 2017 Jeg elsker å løpe når jeg er sint/lei meg. Det er hardt å komme i gang ja, men etterpå er humøret på topp igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå