Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min har et godt forhold, det er ikke noe som er i veien. Likevel føler jeg meg litt irritert i det siste at en venninne av han alltid tagger (noen ganger til og med tagger han 2 ganger i samme post) på facebook.

Jeg vet det høres barnslig ut å bli irritert av det, men jeg kjenner jeg ikke liker det når det alltid dukker opp på feeden min. Hun sender også han meldinger på fb messenger og snapchat nesten hver dag om snacks og kattene sine, men han svarer ikke tilbake. De jobber i samme bar og noen ganger har de møter som er i hytter eller andre lokaler. Han sier han alltid henger med gutta, og prøver ikke å være noen av jentene men hun virker litt ivrig på han.Er det normalt å føle seg små irritert, og hva ville du ha gjort i den situasjonen? Jeg føler slem hvis jeg sender henne en melding...

Anonymkode: c65f2...d23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender du henne en melding så er det som å fortelle henne at typen din har vist interesse for henne og gjort deg sjalu, da gir du næring til følelsene hennes. 

Jeg synes det er naturlig og greit å bli sjalu når mannen viser interesse for andre, men greier ikke å forstå hva som er problemet med at andre viser interesse for mannen.

Anonymkode: 799d1...6ee

• Liker 5
Skrevet

Du kan jo like bildene og postene hennes for å vise at du følger med. Så lenge mannen din ikke skjuler eller svarer på noe av dette, tenker jeg at det ikke er noen fare. 

Anonymkode: 267a8...1c1

• Liker 10
Skrevet

Ja det er naturlig å bli litt sjalu i en slik situasjon, det er jo respektløst å flørte åpenlyst med noen som har kjæreste. Det er egentlig ingenting du kan gjøre annet enn å stole på kjæresten din. Om hun blir for pågående mot han så er det han som må si tydelig i fra.

Anonymkode: aabc2...0c2

• Liker 4
Skrevet

Mannen din kan jo slette henne fra facebook og si når hun spør; at han kun har nære venner på facebook. eller be henne slutte å spamme.

Anonymkode: 09fdd...179

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Du kan jo like bildene og postene hennes for å vise at du følger med. Så lenge mannen din ikke skjuler eller svarer på noe av dette, tenker jeg at det ikke er noen fare. 

Anonymkode: 267a8...1c1

Takk jeg er ikke redd for noe fare men synes det ble litt mye, særlig når vennene hans også legger merke til det samme. Skal kanskje prøve det til neste gang hvis det fortsetter.

• Liker 1
Skrevet

Han kan jo stille inn FB slik at han må godkjenne tagginger

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja det er naturlig å bli litt sjalu i en slik situasjon, det er jo respektløst å flørte åpenlyst med noen som har kjæreste. Det er egentlig ingenting du kan gjøre annet enn å stole på kjæresten din. Om hun blir for pågående mot han så er det han som må si tydelig i fra.

Anonymkode: aabc2...0c2

Takk, du har vel nok rett. Jeg har snakket med han om det tidligere, men jeg vet han ikke har interesse for henne. Tror jeg får bare be han å si hun må stoppe litt med taggingen.

Skrevet

For en veik fyr som ikke ber henne stoppe!

Anonymkode: 9d510...046

Skrevet

Men er jo tydelig at hun bare ser på han som en venn/kompis i allefall! Ellers hadde hun jo ikke tagget han så åpenbart osv!
Tror ikke du skal la deg irritere så mye av dette, noen er veldig sånn taggepersoner på sosiale media og jeg ser ikke på det som flørting i det hele tatt hvis hun er sånn som også tagger andre.
Det går an å sette innstillinger til at man må "godta" tagger før de kommer på wallen, så typen din kan jo gjøre det, også ikke like postene han blir tagget i sånn at hun kanksje føler det ikke er noe poeng i å tagga han så mye lenger.

Anonymkode: 6d042...90e

• Liker 3
Skrevet

Ikke bli den sprø dama som driver og sender pm til folk om å ligge unna gubben. Det faller nok mer tilbake på deg... 

Anonymkode: 7d427...18e

• Liker 3
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk, du har vel nok rett. Jeg har snakket med han om det tidligere, men jeg vet han ikke har interesse for henne. Tror jeg får bare be han å si hun må stoppe litt med taggingen.

"Du må slutte å tagge meg så mye, dama mi liker det ikke". Jepp, den vil du nok komme godt ut av...

Jeg skjønner ærlig talt ikke problemet her. Hvorfor skal det plage deg at hun tagger ham - hvorfor legger du i det hele tatt merke til det?

Anonymkode: 5c2c3...683

• Liker 1
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Du må slutte å tagge meg så mye, dama mi liker det ikke". Jepp, den vil du nok komme godt ut av...

Jeg skjønner ærlig talt ikke problemet her. Hvorfor skal det plage deg at hun tagger ham - hvorfor legger du i det hele tatt merke til det?

Anonymkode: 5c2c3...683

Enig.

Det høres bare rart ut at du skal si hva han skal si.....

Anonymkode: a20a5...9b5

Skrevet

Skjønner at du ikke er komfortabel med det, men tror det er lite du kan gjøre.
Det er nok typen din som må prøve hardere å få henne til å forstå at han ikke er interessert.

• Liker 1
Skrevet

Tagger hun bare kjæresten din eller er han "en av mange"? Hvordan type innlegg tagger hun han i?

• Liker 1
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Jeg ville ikke ha gjort stort annet enn å bite det i meg. Men hvis folk begynte å lure og spørre, så hadde jeg nok smilt overbærende, humret litt, og sagt at jeg tror hun søker kontakt. 

Dette er ikke en feide som du skal ta via FB e.l. Slikt blir det bare dramarama av. 

Skulle du mot formodning treffe på frøkna, så kan du jo takke for de morsomme snappene hun sender mannen din - og si til henne at de sørger for mye latter hjemme hos dere. 

#beentheredonethat #winning

Skrevet

Han kan fjerne taggene, så tar hun vel kanskje et hint etterhvert.

Anonymkode: 5c39d...8cb

• Liker 1
Skrevet

Mulig hun liker veldig godt typen din og du er irriterende i veien.

Anonymkode: 3d8d0...b25

Skrevet

Håper du klarer å la være å bry deg om henne. Når din kjære ikke engang responderer på all taggingen og snappingen, så blir jeg heller bare litt falu på hennes vegne. Og kanskje holder hun på slik til mange på vennelisten sin? Jeg tenker du kommer best ut av det dersom du bare lar være å bry deg, og lar henne herje på til hun selv innser hvor tåpelig hun er.

Anonymkode: 8fb7c...e17

Skrevet

Jeg har flere kompiser som har dame. Kan finne på å tagge de i ting på fb innimellom, dersom det er noe jeg vet de synes er morsomt/interessant. 

Jeg er ikke interessert i noen av disse kompisene mine. Har ingen baktanke med taggingen. Snakker også med de like ofte som jeg gjør med venninnene mine. Både på snapchat og messenger. Sier ikke at jeg vet hva intensjonen hennes er altså. Bare at det er en sjanse for at hun ikke mener noe spesielt med det. 

Dersom noen skal si i fra så er det nok best at kjæresten din gjør det selv. Jeg hadde blitt ganske satt ut om jeg hadde fått meld fra kjæresten til en av kompisene mine. 

Anonymkode: 22029...c54

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...