AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #1 Skrevet 24. desember 2017 flere damer enn menn skifter kjønn i dag Anonymkode: fb1d3...c49
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #2 Skrevet 24. desember 2017 Hva med det? Anonymkode: 46568...303 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #3 Skrevet 24. desember 2017 TS kjeder seg. Anonymkode: dfe6f...49c 1
isw Skrevet 24. desember 2017 #4 Skrevet 24. desember 2017 Jeg synes kjønnsskifte er litt tullete. Man er det kjønn man fysisk er, ikke det kjønn man føler seg som. Etter min mening. Jeg kjøper ikke at man er en kvinne født i en mannekropp. Etter min mening handler dette i såfall mer om psykiatri, og i alle fall ikke noe det offentlige burde bruke penger på å endre på.
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 24. desember 2017 #5 Skrevet 24. desember 2017 3 minutter siden, isw skrev: Jeg synes kjønnsskifte er litt tullete. Man er det kjønn man fysisk er, ikke det kjønn man føler seg som. Etter min mening. Jeg kjøper ikke at man er en kvinne født i en mannekropp. Etter min mening handler dette i såfall mer om psykiatri, og i alle fall ikke noe det offentlige burde bruke penger på å endre på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå