Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Vet nå ikke om dette er rette stedet å legge denne tråden, men vi prøver!

Min kjære lillesøster skal konfirmere seg nå i april. Jeg vil kjøpe klokke til henne, da jeg synes det er en litt voksen gave og noe hun har resten av livet. Det jeg nå lurer på er noen tips til hva slags klokke! Det skal ligge på rundt 500,-..

Det er kanskje litt vanskelig å få tips om, men jeg prøver alt. ;)

Takk for all hjelp!!

Cath

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil kjøpe klokke til henne, da jeg synes det er en litt voksen gave og noe hun har resten av livet.

Jeg synes du skal spørre henne jeg,... :)

Hvis det er en gave hun skal ha hele livet, er det kanskje best at du er 100% sikker på at hun liker den og vil bruke den :wink:

Skrevet

For 500,- får du neppe noen klokke som varer "ut livet", så jeg ville heller satset på å kjøpe en moteriktig klokke som passer til en femtenåring.

Senere, når klokken er blitt fæl fordi moten har forandret seg, kan den likevell være et kjært minne fra "DE grusomme klokkene vi hadde den gangen" :ler:

Gjest Seleena
Skrevet

Kva med å ta henne med til klokkebutikk sånn tilfeldig, og spørr henne kva ho kunne likt? Klokker er og mote og går nok sikkert "ut på dato" etter nokre år.

Personleg ville eg heller kjøpt eit fotoapparat e.l, men klokke er kjempefin gåve det og!!! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

syns klokkene i merket MANGO er kjempestilige og passer godt til de unge og trendy :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...