LISJ Skrevet 24. desember 2017 #1 Skrevet 24. desember 2017 Hva er mirakelkur for huden når man er gammel? Jeg er ingenting fornøyd med min. Hva kan man gjøre sånn rent faktisk. Kan man feks / vanndampe? Er det bra? Hudmasker fra vita og hm? Hva med feks...solkrem ? Vil ikke det tette porer? Jeg er i villrede og trenger tips og råd.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #2 Skrevet 26. desember 2017 Gå til en hudpleier. Du får det du betaler for. Riktig solkrem vil ikke tette porene dine. Igjen, få hjelp av en hudpleier. Enhver hudpleier vil forøvrig anbefale deg å bruke solkrem så og si hele året rundt.. Anonymkode: 9d9d6...6ae
Blingblingtahei Skrevet 26. desember 2017 #3 Skrevet 26. desember 2017 Kjøp en dagkrem med solfaktor, og ha en god solkrem for dagene du vet du skal være mye i solen rens og dobbeltrens spesielt de dagene du har hatt på sminke eller solkrem. Gå til innkjøp av gode produkter med aha syrer, for eks exuviance. Emerginc har også gode anti aging produkter Google deg fram til et merke som kan passe for deg og finn en salong som fører de, da kan hudpleieren der hjelpe deg med det du måtte trenge
LISJ Skrevet 26. desember 2017 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2017 Ja jeg har fått til å se på huden nå men den er uhyre dehydrert så jeg må nok trene og spise riktig i et års tid; før hudpleie - det sa hudterapaut/ ernæringsfysiolog. Livet mitt har virkelig tatt seg opp etter at jeg begynte hos hun - hun er virkelig ekstremt flink. Eneste er at hun også tvinger i meg SHØTT da. Jeg hater det men jeg spiser det enn så lenge.
LISJ Skrevet 26. desember 2017 Forfatter #5 Skrevet 26. desember 2017 Det jeg tenkte på er sånne naturlige ting tips som frisk sjøluft; gåturer i kaldt vintervær; badstu; trening; dampe huden hjemme; etc... Ja + riktig andel mengde vann! Jeg føler brus+ mye vann blir motsatt effekt. Er det kun 3-4 dl pr dag man trenger?
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #6 Skrevet 27. desember 2017 På 26. desember 2017 den 21.17, LISJ skrev: Ja jeg har fått til å se på huden nå men den er uhyre dehydrert så jeg må nok trene og spise riktig i et års tid; før hudpleie - det sa hudterapaut/ ernæringsfysiolog. Livet mitt har virkelig tatt seg opp etter at jeg begynte hos hun - hun er virkelig ekstremt flink. Eneste er at hun også tvinger i meg SHØTT da. Jeg hater det men jeg spiser det enn så lenge. Hva er shøtt? Anonymkode: 9e114...8dd
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #7 Skrevet 27. desember 2017 Anbefaler også å gå til en hudpleier. De vil finne riktige produkter til deg. Solkrem er det viktigste for å forebygge rynker. Retinol er også en sterk ingrediens som har effekt, men passer ikke sensitiv hud. Anonymkode: cdffd...918
Blingblingtahei Skrevet 30. desember 2017 #8 Skrevet 30. desember 2017 Frisk luft er naturligvis viktig, men ikke vask ansiktet rett før du går ut nå på vinteren. Og ha på en fuktighetskrem. Skift ofte sengetøy. Ikke ta deg til ansiktet med møkkete hender. Damp ansiktet slik at du åpner porene før ansiktsmaske og deretter en god fuktighetskrem. Drikk godt med vann og lite sukker. Ta omega 3, for eks nattlysolje, selolje eller vanlig tran, og en multivitamin som inneholder det meste som a, b, c, e og sink. Vær i aktivitet for å bedre blodsirkulasjonen, ta gjerne en ansiktsmassasje på deg selv av samme grunn. Ja, var noen tips som ikke koster så mye penger 1
Forundret.. Skrevet 30. desember 2017 #9 Skrevet 30. desember 2017 Er det ikke koreansk hudpleie som er tingen da? De skal jo ligge minst ti år forran oss når det gjelder slikt. Kanskje noen vet om det her inne? Burde kanskje begynne å bruke no greier jeg også etterhvert..
Blingblingtahei Skrevet 31. desember 2017 #10 Skrevet 31. desember 2017 Koreansk hudpleie er veldig bra ja, de er veldig opptatt av skjønnhet og er derfor stort marked for det og forskes mye på det. Gjelder vel bare å finne rett produkter for deg, er jo som alt annet, alt funker ikke for alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå