AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #1 Skrevet 24. desember 2017 Trenger bare å få ut frustrasjonen. Jeg har etter en lang og vond forhold, og etter 1 års pause endelig møtt på drømme mannen. Vi har datet i nesten 3 mnd, og ting har bare gått utrolig bra. Vi chatter hver dag, og forteller at vi elsker hverandre. Men siden jeg er alenemor og han i full jobb, så kan vi ikke treffes oftere enn 1-2 ganger i uka. Nylig møtte han også sønnen min (på 2 år), og vi endte opp med å ha en ganske koselig middag date alle tre. Det jeg har reagert på (håper jeg overdriver), er at han ikke lenger sender bilder av seg selv (like ofte), eller ringer meg slik at tidligere har gjort. Meldingene hans blir også kortere, og mer kort fattet enn før. Det gir en følelse over at han kanskje mister interesse I tillegg så hadde jeg jo håpet på at vi som oppfører oss som kjærester, kunne tatt det neste skrittet....eller??!!?? Jeg vet ikke hva som er vanlig jeg....er bare redd for å miste denne utrolige mannen som jeg har rukket å få sterke føleleser for. Hva hadde dere gjort i en slikt situasjon? Vi snakker stort sett om "alt", men føler det blir kleint om jeg tar det opp med han. Eller spør om vi kan være sammen. Anonymkode: 25c00...f92
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #2 Skrevet 24. desember 2017 Har dere ligget sammen enda? Anonymkode: d35dd...c4e
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #3 Skrevet 24. desember 2017 Kun en gang! Siden vi begge bor hos foreldrene våre, så har det ikke vært lett. Men det er for kun 1 år, så han har ikke gitt uttrykk på at det er noe problem. Anonymkode: 25c00...f92
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #4 Skrevet 24. desember 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har dere ligget sammen enda? Anonymkode: d35dd...c4e Kun en gang! Siden vi begge bor hos foreldrene våre, så har det ikke vært lett. Men det er for kun 1 år, så han har ikke gitt uttrykk på at det er noe problem. Anonymkode: 25c00...f92
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #5 Skrevet 24. desember 2017 Prøv å roe ned litt. Dere har møtt hverandre et par dager i uken over 3 måneder, dere har hatt sex en gang, han har nettopp møtt barnet ditt og nå vil du ta steget fult ut. Jeg sier jo dette fra mitt eget perspektiv, men tenker at det her går litt fort i svingene. Du kan jo spørre han hva det er han er ute etter, men synes du bør roe ned litt på farta dette tar. Det kan bli for mye for fort. Anonymkode: b2efa...c28 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #6 Skrevet 24. desember 2017 Nåja..ekte kjærlighet faller naturlig..men det er klart, viktig og gi hverandre tid. Anonymkode: df584...bbc 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #7 Skrevet 24. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Prøv å roe ned litt. Dere har møtt hverandre et par dager i uken over 3 måneder, dere har hatt sex en gang, han har nettopp møtt barnet ditt og nå vil du ta steget fult ut. Jeg sier jo dette fra mitt eget perspektiv, men tenker at det her går litt fort i svingene. Du kan jo spørre han hva det er han er ute etter, men synes du bør roe ned litt på farta dette tar. Det kan bli for mye for fort. Anonymkode: b2efa...c28 Vi er begge enige om at vi vil noe seriøst, ellers hadde jeg jo ikke introdusert han for sønnen min. Men hvor langt tid burde man egentlig date.....og hvem burde egentlig ta initiativ til å ta forholdet et skritt videre? Anonymkode: 25c00...f92
Perle Skrevet 24. desember 2017 #8 Skrevet 24. desember 2017 (endret) Ærlig talt, du bor hjemme hos dine foreldre med et lite BARN og det eneste du tenker på er å fly etter «drømnemannen( les: gutter)?!? Er det ikke flaut? Bør du ikke ha en annen plan enn å kaste deg over en ny ”Don Johan” og få en unge til... #hønehjørnet Endret 24. desember 2017 av Perle 3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #9 Skrevet 24. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi er begge enige om at vi vil noe seriøst, ellers hadde jeg jo ikke introdusert han for sønnen min. Men hvor langt tid burde man egentlig date.....og hvem burde egentlig ta initiativ til å ta forholdet et skritt videre? Anonymkode: 25c00...f92 La ting skje naturlig, hvor mye følelser han har for deg vil han vise i sine handlinger. Lev ditt liv, vær fornøyd, er han den rette vil han uansett aldri forlate deg. Anonymkode: df584...bbc 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #10 Skrevet 24. desember 2017 Her gikk det fort i svingene ja. Anonymkode: a29e5...553 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #11 Skrevet 24. desember 2017 Forteller at dere elsker hverandre, men er ikke sammen? Det hørtes litt merkelig ut. Anonymkode: 228ca...668 5
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #12 Skrevet 24. desember 2017 Gamle er dere ts? Anonymkode: 57005...276
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #13 Skrevet 24. desember 2017 Jeg er selv alenemor, og slik du beskriver det virker det som du går for fort frem + du har ikke ting på stell. Anonymkode: 55b43...c66 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #14 Skrevet 24. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er selv alenemor, og slik du beskriver det virker det som du går for fort frem + du har ikke ting på stell. Anonymkode: 55b43...c66 Slutten av 20-årene! Anonymkode: 25c00...f92
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #15 Skrevet 24. desember 2017 Jeg syns tre mnd dating er på tide å ta praten om man skal bli kjærester. Forøvrig enig i at du har introdusert han for sønnen din altfor fort når du ikke engang vet om dere blir kjærester eller ikke. Ville ikke analysert at han sender mindre bilder av seg , han føler seg vel trygg nok på deg til å ikke måtte prøve å imponere og kontakte deg hele tiden. Eller kanskje han ble skremt etter han møtte ungen din og har skjønt han ikke er klar for en stesønn. Anonymkode: c85db...394
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #16 Skrevet 26. desember 2017 Var i en lignende situasjon rett før desember, ca like langt "forhold" og alt (ingen barn i bilde). Mitt råd til deg, ikke driv degselv gal, ikke prøv å tenk deg frem til noe. Spør. Rett og slett vær voksen og spør hva som skjer. Jeg fikk selv tilbakemelding på at det var en god ting st jeg hadde "guts" til å spørre. Er du en voksen i et voksent forhold må en ta stilling til slike vanskelige situasjoner og rett og slett legge alle kortene (redsler, tanker og slikt) på bordet, og spøre hva er det som skjer. Det er mitt råd. Spør, mann deg opp og spør Når det er sagt vil jeg også legge til, ingen kan si noe om hvor for eller hvor seint ting skal gå i et forhold. Det finnes ingen regel som kan si at en er klar for sex på 3. date, ingen kan si noe om noe som helst etter x antall tid. Finnes kanskje en normal tid på ting, men ingne kan si noe som helst om andres forhold, om hva som er rett og galt Anonymkode: 865a3...6d4 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #17 Skrevet 26. desember 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Var i en lignende situasjon rett før desember, ca like langt "forhold" og alt (ingen barn i bilde). Mitt råd til deg, ikke driv degselv gal, ikke prøv å tenk deg frem til noe. Spør. Rett og slett vær voksen og spør hva som skjer. Jeg fikk selv tilbakemelding på at det var en god ting st jeg hadde "guts" til å spørre. Er du en voksen i et voksent forhold må en ta stilling til slike vanskelige situasjoner og rett og slett legge alle kortene (redsler, tanker og slikt) på bordet, og spøre hva er det som skjer. Det er mitt råd. Spør, mann deg opp og spør Når det er sagt vil jeg også legge til, ingen kan si noe om hvor for eller hvor seint ting skal gå i et forhold. Det finnes ingen regel som kan si at en er klar for sex på 3. date, ingen kan si noe om noe som helst etter x antall tid. Finnes kanskje en normal tid på ting, men ingne kan si noe som helst om andres forhold, om hva som er rett og galt Anonymkode: 865a3...6d4 Jeg har svart meg på mld at det bare er noe dramatisk som har skjedd i på jobb, uten noe videre forklaring eller emojier som Han pleier å sende. Jeg svarte med at jeg er her for han.....,men igjen ikke noe svar Anonymkode: 25c00...f92
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #18 Skrevet 26. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har svart meg på mld at det bare er noe dramatisk som har skjedd i på jobb, uten noe videre forklaring eller emojier som Han pleier å sende. Jeg svarte med at jeg er her for han.....,men igjen ikke noe svar Anonymkode: 25c00...f92 Dårlig unnskyldning. For meg høres det ut som han kan ha mistet interessen ja. Det du bør gjøre nå er å ikke ta kontakt. Uansett hvor lyst du har til å sende melding, så IKKE gjør det. Du skal ikke løpe etter han. Enten vil han ta kontakt snart og alt bli som før, eller så prøver han å fade deg ut. Jeg ville droppet en mann som er så feig at han ikke tør å ta samtalen med deg. Anonymkode: 5412a...b3d 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #19 Skrevet 26. desember 2017 Kanskje han blir gal av alle ord delings feilene dine? Anonymkode: e9314...b96
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #20 Skrevet 26. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje han blir gal av alle ord delings feilene dine? Anonymkode: e9314...b96 Ja det er nok det det er. Absolutt. Anonymkode: 5ba8d...64b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå