AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #1 Skrevet 24. desember 2017 Noen som kan litt? Brstemor er født på 30-tallet. Hun fikk barn i veldig ung alder. Og jeg tror også det var skam å ligge rundt slik som vi gjør nå til dags? Hun var jo helt sikkert jomfru da hun møtte bestefar... Anonymkode: a003e...95d
Viato Skrevet 24. desember 2017 #2 Skrevet 24. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun var jo helt sikkert jomfru da hun møtte bestefar... Anonymkode: a003e...95d Ja da, helt sikkert.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #3 Skrevet 24. desember 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som kan litt? Brstemor er født på 30-tallet. Hun fikk barn i veldig ung alder. Og jeg tror også det var skam å ligge rundt slik som vi gjør nå til dags? Hun var jo helt sikkert jomfru da hun møtte bestefar... Anonymkode: a003e...95d Fin generasjon før i tiden. Da vi ikke var så løsslupne. Damene var ikke billige horer og menn var gentlemans. Rip society Anonymkode: 02013...d53 2
Perle Skrevet 24. desember 2017 #4 Skrevet 24. desember 2017 Da man trodde man hadde sett alt av skada runketråder. «Jomfru da hun møtte bestefar».. Gud, hjelpe meg. 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #5 Skrevet 24. desember 2017 Akkurat nå, Perle skrev: Da man trodde man hadde sett alt av skada runketråder. «Jomfru da hun møtte bestefar».. Gud, hjelpe meg. Ja??? Få er jomfru nå når de møter sin utkårede...... kommer til å være bekymra selv når jeg har sex for første gang. Vet jo ikke hva folk ligger rundt med lenger. Anonymkode: a003e...95d 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #6 Skrevet 24. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja??? Få er jomfru nå når de møter sin utkårede...... kommer til å være bekymra selv når jeg har sex for første gang. Vet jo ikke hva folk ligger rundt med lenger. Anonymkode: a003e...95d Anonymkode: 92d5c...037
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #7 Skrevet 24. desember 2017 Både manns- og kvinne-synet er gått nedenom og hjem. Ikke på grunn av ytre verdier, men fordi vi ikke lenger setter pris på indre verdier. Det viktige i dag er hva vi er, ikke hvem vi er. Frem til 80-tallet var det viktige hvem vi var, ikke hva vi var. Det var bedre før, ja. Anonymkode: f38db...bfe 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #8 Skrevet 24. desember 2017 Folk var ikke noe mindre menneskelige på 30- og 40-tallet, selv om de sosiale kodene var noe ganske annet enn i dag. Folk hadde sex utenfor ekteskap da også, ikke så utbredt som i dag men likevel. Anonymkode: ae052...c34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå