AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #1 Skrevet 24. desember 2017 Hva syns du om menn som liker føtter? Kunne du latt en mann suge/slikke/knulle føttene dine? Er det ekkelt? Hvorfor/hvorfor ikke? Hilsen en Footfetish entusiast på 20 år. Anonymkode: 797f1...8de 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #2 Skrevet 24. desember 2017 Hyggelig det. Eksen min liker føtter og ble kåt av bilder av sko. Han likte at jeg poserte med føtter og ville helst se føttene mine når han knullet meg. Nåværende suger tærne mine, slikker meg under føttene og sånt, men det er vel ganske vanlig. Jeg liker hans føtter også, men på "vanlig" nivå. Anonymkode: 678c8...f16
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #3 Skrevet 24. desember 2017 Knulle føttene??? Anonymkode: 729c6...7fc
Perle Skrevet 24. desember 2017 #4 Skrevet 24. desember 2017 Nei kunne ikke latt en «random» fyr «voldta»føttene mine, men derdom min samboer (hvis jeg ELSKER) hadde hatt en fotfetish, kunne han gjort hva han ville
Gjest Alterego666 Skrevet 24. desember 2017 #6 Skrevet 24. desember 2017 Jeg er veldig glad i føtter og sko.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #7 Skrevet 24. desember 2017 Jeg hater føtter, han elsker det Lar han gjøre som han vil med dem, koster meg ingenting men vil helst ikke se på Anonymkode: 10ffe...a86
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #8 Skrevet 25. desember 2017 Det er superdeilig å bli sugd og slikket på føttene! Men jeg er usikker på om jeg hadde vært så begeistret om det var et must hver gang man har sex. Forøvrig en enkel og grei fetish å ha (med å gjøre). Kroppen kan bli slappere med åra, men føttene holder seg rimelig greit. Og sko kan være gøy. Anonymkode: b515a...a81
Mannmedfotfetish Skrevet 23. juni 2018 #9 Skrevet 23. juni 2018 Er mann og har selv fotfetish! Er ikke mye å bekymre seg over egentlig. Det kan egentlig sammenlignes litt med tiltrekningen til for eksempel pupper. Har vært ærlig om min fetish til min samboer og hun synes det er helt greit. Alt som skal til er lite kyss eller forsiktig slikking under sex så er er alt bra. Se heller det positive i det, som at du kan få fotmassasje så ofte du vil:) 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #10 Skrevet 23. juni 2018 I forhold med en jeg elsker er jeg åpen for det meste. Fotfetish er på ingen måte avskrekkende, i grunn er det litt deilig å bli slikket på tærne. Synes det er helt greit om føttene ikke må inkluderes hver gang man har sex. Anonymkode: c21f5...0e8
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #11 Skrevet 23. juni 2018 Kona mi bruker min fotfetisj til å tease meg, og på de fleste områder få det som hun vil her i livet....hvis vi diskuterer og er uenige så er det ikke uvanlig at hun feks «tilfeldigvis» legger ene beinet over det andre og «dangler» skoen....slik at bar eller nylonkledt fot vises....jeg blir smør...grøt i stemmen...bomull i hodet...og det finnes ikke andre svar enn ja i munnen min. Elsker det og har gjort det i tjue år Anonymkode: 9891c...7f6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå