Gå til innhold

footfetish?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva syns du om menn som liker føtter? Kunne du latt en mann suge/slikke/knulle føttene dine? Er det ekkelt? Hvorfor/hvorfor ikke?

Hilsen en Footfetish entusiast på 20 år.

Anonymkode: 797f1...8de

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hyggelig det. Eksen min liker føtter og ble kåt av bilder av sko. Han likte at jeg poserte med føtter og ville helst se føttene mine når han knullet meg. 

Nåværende suger tærne mine, slikker meg under føttene og sånt, men det er vel ganske vanlig. Jeg liker hans føtter også, men på "vanlig" nivå. 

Anonymkode: 678c8...f16

Skrevet

Knulle føttene??? :sjokkert:

Anonymkode: 729c6...7fc

Skrevet

Nei kunne ikke latt en «random» fyr «voldta»føttene mine, men derdom min samboer (hvis jeg ELSKER) hadde hatt en fotfetish, kunne han gjort hva han ville :hjerte:

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg er veldig glad i føtter og sko.

Skrevet

Jeg hater føtter, han elsker det:fnise: Lar han gjøre som han vil med dem, koster meg ingenting men vil helst ikke se på 

Anonymkode: 10ffe...a86

Skrevet

Det er superdeilig å bli sugd og slikket på føttene! Men jeg er usikker på om jeg hadde vært så begeistret om det var et must hver gang man har sex. Forøvrig en enkel og grei fetish å ha (med å gjøre). Kroppen kan bli slappere med åra, men føttene holder seg rimelig greit. Og sko kan være gøy.

Anonymkode: b515a...a81

• 5 måneder senere...
Skrevet

Er mann og har selv fotfetish! Er ikke mye å bekymre seg over egentlig. Det kan egentlig sammenlignes litt med tiltrekningen til for eksempel pupper. Har vært ærlig om min fetish til min samboer og hun synes det er helt greit. Alt som skal til er lite kyss eller forsiktig slikking under sex så er er alt bra. Se heller det positive i det, som at du kan få fotmassasje så ofte du vil:) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I forhold med en jeg elsker er jeg åpen for det meste. Fotfetish er på ingen måte avskrekkende, i grunn er det litt deilig å bli slikket på tærne. Synes det er helt greit om føttene ikke må inkluderes hver gang man har sex.

Anonymkode: c21f5...0e8

AnonymBruker
Skrevet

Kona mi bruker min fotfetisj til å tease meg, og på de fleste områder få det som hun vil her i livet....hvis vi diskuterer og er uenige så er det ikke uvanlig at hun feks «tilfeldigvis» legger ene beinet over det andre og «dangler» skoen....slik at bar eller nylonkledt fot vises....jeg blir smør...grøt i stemmen...bomull i hodet...og det finnes ikke andre svar enn ja i munnen min.

Elsker det og har gjort det i tjue år

Anonymkode: 9891c...7f6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...