Anciol Skrevet 23. desember 2017 #1 Skrevet 23. desember 2017 Jeg har fått omgangsyke idag, og spyr som bare det! Imorgen må jeg holde meg vekke fra familiemiddagen hvor hele slekten kommer, fordi jeg ikke vil smitte dem. Føler at julen er fullstendig ødelagt! Mannen og barna min drar til familieselskapet uten meg;((
GammelKaktus Skrevet 23. desember 2017 #3 Skrevet 23. desember 2017 Sånn er det av og til, dere får ta det igjen når du blir frisk. God bedring.🤗 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #4 Skrevet 23. desember 2017 Stakkars <3 Sånn er det avogtil..god bedring. Anonymkode: 51f3e...010 5
Majott Skrevet 23. desember 2017 #5 Skrevet 23. desember 2017 4 minutter siden, Anciol skrev: Jeg har fått omgangsyke idag, og spyr som bare det! Imorgen må jeg holde meg vekke fra familiemiddagen hvor hele slekten kommer, fordi jeg ikke vil smitte dem. Føler at julen er fullstendig ødelagt! Mannen og barna min drar til familieselskapet uten meg;(( Uffeluff!
chouette Skrevet 23. desember 2017 #6 Skrevet 23. desember 2017 Sånt skjer de aller fleste i løpet av livet. God bedring 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #8 Skrevet 24. desember 2017 Skjønner ikke hvorfor det heter omgangssyke? Jeg har aldri hatt lyst til å ha en omgang med en syk person liksom Anonymkode: e7487...f52 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #9 Skrevet 24. desember 2017 3 timer siden, Anciol skrev: Jeg har fått omgangsyke idag, og spyr som bare det! Imorgen må jeg holde meg vekke fra familiemiddagen hvor hele slekten kommer, fordi jeg ikke vil smitte dem. Føler at julen er fullstendig ødelagt! Mannen og barna min drar til familieselskapet uten meg;(( Så er det av og til, det er kun en jul av mange. God bedring☺ Anonymkode: 81318...ce4 2
stan Skrevet 24. desember 2017 #10 Skrevet 24. desember 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvorfor det heter omgangssyke? Jeg har aldri hatt lyst til å ha en omgang med en syk person liksom Anonymkode: e7487...f52 Godt poeng Jeg trodde det heter omgangssyke fordi det er såpass smittsomt men ganske kortvarig. Man smitter omgivelsene sine og blir selv frisk akkurat når noen andre blir syke. Og slik går det rundt, omgang etter omgang. Stakkars TS er jo veldig uheldig med tidspunktet, men vi får håpe at resten av familien unngår å bli syke. God bedring TS, så resten av jula kan bli god. 1
Gjest GoldenLioness Skrevet 24. desember 2017 #11 Skrevet 24. desember 2017 Så kjipt. Vi ble syke julaften i fjor. Utrolig kjipt, spesielt for ungen med full feber. Fikk ikke vært med i kirken og satt bare slapp hele kvelden. God bedring ❤️
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #12 Skrevet 24. desember 2017 Jeg synes det er litt rart at mannen og barna ikke blir hjemme sammen med deg. Er ikke det en mulighet? Anonymkode: 03ffd...8e6 3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #13 Skrevet 24. desember 2017 Enig. Og sansynligvis ligger de og strak og spyr rimelig snart, så om de drar i besøk er det himla stor smittefare. Uansett fod jul! Kos deg med tv Anonymkode: 81343...60c 2
Anonym90059005 Skrevet 24. desember 2017 #14 Skrevet 24. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er litt rart at mannen og barna ikke blir hjemme sammen med deg. Er ikke det en mulighet? Anonymkode: 03ffd...8e6 De velger heller å dra, så slår det ut i full blomst på noen av dem også i selskapet, og vips er alle smittet. Sjansen er stor for at ikke bare mor er smittet. Men for øvrig ser jeg ingen grunn til at de skal holde seg hjemme. Barna gleder seg og vel trenger ikke holde seg hjemme for å passe på et slakt av en mor, med alle sluser åpne. Jeg hadde foretrukket å være aleine om jeg satt på dass dagen lang. 3
Minlillesky Skrevet 24. desember 2017 #15 Skrevet 24. desember 2017 9 timer siden, Anciol skrev: Jeg har fått omgangsyke idag, og spyr som bare det! Imorgen må jeg holde meg vekke fra familiemiddagen hvor hele slekten kommer, fordi jeg ikke vil smitte dem. Føler at julen er fullstendig ødelagt! Mannen og barna min drar til familieselskapet uten meg;(( Nei, så kjedelig! Kan ikke mannen og barna deres bli hjemme, så feirer dere julen hjemme i år? Hadde jeg vært mannen hadde jeg ikke hatt hjerte til å reise fra samboer i julen, spesielt ikke når hun er syk. Min datter på 6 har vært syk siden tirsdagen. Feber i flere dager og alt annet som følger med. Hun er slapp i dag, litt kvalm og forkjøla, formen ellers fin. men vi reiser bort dit vi skal uansett, så lenge hun ikke kaster opp. Da blir vi hjemme. Det blir en rolig feiring hos de andre. Blir ikke mange, og vi skal sove over, så det blir en stille og rolig feiring. Husker jeg og min datter var syke samtidig to juler på rad...det var kjipt det... 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #16 Skrevet 24. desember 2017 Det er kjipt, men det kommer vel kanskje noen juleselskaper i romjulen som du rekker å være med på? Ting blir ikke alltid sånn man tror og håper. Selv er jeg trebarnsmor og må tilbringe denne julen på psykiatrisk avdeling. Anonymkode: 5fe31...f53 3
Krokanis Skrevet 24. desember 2017 #18 Skrevet 24. desember 2017 Hvis det er en trøst; du er ikke alene 🤗 Men det er fryktelig kjipt.
Perle Skrevet 24. desember 2017 #19 Skrevet 24. desember 2017 Ja, dette var noe dritt bokstavelig talt. Du får være glad det bare er julen 2017 som er ødelagt, og ikke selve livet. Kos deg som best du kan vær takknemlig uansett. Du er snart på bena igjen. Det er em gave større en alt annet. 1
Caelyn Skrevet 24. desember 2017 #20 Skrevet 24. desember 2017 Uff! Det er ikke noe hyggelig. Masse god bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå