AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #1 Skrevet 23. desember 2017 Hei. jeg vurderer å bytte jobb. Det ligger en stilling ute som resepsjonist i ett større firma. Men jeg har ingen erfaring som resepsjonist. Er det noen her inne som jobber med det? Hva synes dere eventuelt om jobb og oppgaver?:) Anonymkode: 4e7ca...c4f
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #2 Skrevet 24. desember 2017 Kommer vel an på hva slags resepsjonist du mener, feks. er veldig annerledes innenfor hotell vs spa.< Har bare jobbet som resepsjonist på Nav utviklingssenter før, cirka 6 måneder. Synes det kjedelig, man sitter bare der og tar i mot kunder og bare gjør papirarbeid når ansatte (konsulenter i mitt tilfelle) ber deg, evt andre ting når du bare sitter der og venter på kunder. Ta i mot bestillinger, noe papirarbeid, ringe og kommunisere via tlf osv. Avslappende jobb men ikke helt for meg, man blir så trøtt i kroppen. Anonymkode: 72c19...ce5
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #3 Skrevet 24. desember 2017 Ensformig og kjedelig. Lite bevegelse. Fort gjort å legge på seg. Ok som bijobb for studenter eller folk som skal videre. Anonymkode: 46bbb...f6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå