Gå til innhold

Kan man være glad i noen/forelsket iten å prøve å innlede et forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det ikke bra nok med meg selv enda til å bli noen god kjæreste. Og er så redd for å bli såret at jeg ikke tør gjøre noe med de jeg faktisk liker ekstra.

Slik det føles ang nåværende, tenker jeg på han hver dag, vil ikke at han skal finne noen andre, blir kåt av tanken på han og jeg synes han er verdens fineste mann. Men keg innledet jo ikke noe forhold. 

Men hvis han ble sammen med noen, så hadde jeg nok følt på en god del missunnelse. Hva er dette da?:/

Anonymkode: f08a3...e74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel en ganske dagligdags greie?  Folk forelsker seg stadig vekk, uten å tørre/ville ta initiativ. Og avstandsforelskelser, der de ikke kjenner personen i det hele tatt.  Så lenge du henger i et lite håp om at dere på magisk vis skal bli sammen, så vil du også føle på sjalusi, eller redsel for at noen andre skal få det du helst vil ha. 

Anonymkode: e96d7...8e9

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel en ganske dagligdags greie?  Folk forelsker seg stadig vekk, uten å tørre/ville ta initiativ. Og avstandsforelskelser, der de ikke kjenner personen i det hele tatt.  Så lenge du henger i et lite håp om at dere på magisk vis skal bli sammen, så vil du også føle på sjalusi, eller redsel for at noen andre skal få det du helst vil ha. 

Anonymkode: e96d7...8e9

Jeg vet ikke hva som hadde skjedd om jeg hadde tatt sjansen. Jeg har hatt sjansen til å treffe ham, men det ble så mange formog mot veiinger! Og det er en del ting jeg føler jeg må få orden på i livet. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hva som hadde skjedd om jeg hadde tatt sjansen. Jeg har hatt sjansen til å treffe ham, men det ble så mange formog mot veiinger! Og det er en del ting jeg føler jeg må få orden på i livet. 

Som hva da? 

Anonymkode: 6babd...70b

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som hva da? 

Anonymkode: 6babd...70b

Vil ikke forklare. Bare skjønn at jeg ikke bare kan ingå et forhold. Litt komplisert :) 

hovedspørsmålet er uansett trådtittel :)

Skrevet

Ja. Det kan man selvfølgelig. Du passer kanskje ikke sammen med han?

Anonymkode: 7fcbf...ab4

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Det kan man selvfølgelig. Du passer kanskje ikke sammen med han?

Anonymkode: 7fcbf...ab4

På en måte ikke :/ synes det er så dumt når alt det andre stemmer. Jeg vet heller ikke sjansen for at hans følelser kan henge i like lenge som mine... jeg forteller det jo selvfølgelig ikke til han. Vil bare møte en det kan passe bedre med og håpe de da forsvinner. Men det hender seg at han tar kontakt likevel, men jeg aner jo ikke om det er fordi han tenler på meg eller om det er fordi han bare kjeder seg.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

På en måte ikke :/ synes det er så dumt når alt det andre stemmer. Jeg vet heller ikke sjansen for at hans følelser kan henge i like lenge som mine... jeg forteller det jo selvfølgelig ikke til han. Vil bare møte en det kan passe bedre med og håpe de da forsvinner. Men det hender seg at han tar kontakt likevel, men jeg aner jo ikke om det er fordi han tenler på meg eller om det er fordi han bare kjeder seg.

Så finn ut av det! slutt og tenk så mye, livet er for kort til og ikke prøve seg på de en virkelig vil ha. Tro meg på den, det kan være du blir overrasket:hjerte::nori:

Anonymkode: 4f339...c75

Skrevet

Er i samme situasjon :( 

Anonymkode: a8dfa...4da

Skrevet

Er i samme situasjon. Vi var kolleger for noen år tilbake. Ble utrolig gode venner på den tiden. Vi flørtet og det var oss to når vi kunne møtes. Desverre er vi for like til at et forhold vil fungere og noe annet som står i veien. Vi treffes noen ganger i året på fylla og da henger vi sammen som erteris. Da er det kun oss to, vi prater som om vi har kjent hverandre hele livet og han får meg til å kjenne lykke. Har ikke sett han på et halvt år nå og det er tungt. Tenker på han ofte. 

Anonymkode: 72c4d...e3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...