AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #41 Skrevet 29. desember 2017 Lifehack: Slutt å stjele! Husk at en kjøpmann må kjøpe inn og betale for varene. Du har absolutt ingen rett over en annen manns eiendom. Gjør opp for deg, eller aldri kom tilbake til denne butikken. Anonymkode: f9def...21b
Gjest Cartman Skrevet 29. desember 2017 #42 Skrevet 29. desember 2017 Har ikke vurdert å "naske" en ordbok fra bokhandelen eller biblioteket?
Tøytigern Skrevet 29. desember 2017 #43 Skrevet 29. desember 2017 På 23.12.2017 den 22.36, AnonymBruker skrev: HEi. Må først si at dette ikke er et trolleinnlegg. Jeg har flere ganger stjele fra matvarebutikker. Sånn cirka 15 forskjellige butikker. Har gjort dette i flere måneder men med lang tids mellomrom. Når jeg går inn merker jeg nå at flere i butikken skikker rart på meg, at de følger med. Jeg kjøper jo også mange ganger, jeg stjeler ikke alltid. Så hvordan fu gerer dette? Er det fordi de i etterkant har sett igjennom kameraopptakene deres og sett meg stjele? Og at de lurer på om det er meg, derfor skikker de rart på meg? Jeg regner med at de ikke har sett meg person, i virkeligheten, for da ville de vel tatt meg? Så hvorfor tar de ikke meg når de har sett meg på kamera og jeg kommer inn i butikken senere? Var en mann i stad som skikk rart på meg, men han tok meg ikke til siden. Jeg skulle bare kjøpe snus, og gikk direkte til kassa. For får jo ikke stjele det. Har de lov til å ta deg om de kje ner deg igjen fra tidligere stjeling, fordi de har sett igjen åom gamle opptak? Eller må de se at du stjeler der og da for å ta deg? Dette gjelder matvarebutikk. Anonymkode: dc549...69a Fordi de venter på å ta deg på fersken. Ja, de legger merke til deg når du kommer inn i butikken fordi de har forstått at du stjeler. De venter bare på at du skal ha noe i lommene eller på innsiden av jakka, før de tar deg. Regn med at når du er tatt kan du bli nektet adgang til butikken.
Rozárka Skrevet 29. desember 2017 #44 Skrevet 29. desember 2017 På 23.12.2017 den 22.36, AnonymBruker skrev: HEi. Må først si at dette ikke er et trolleinnlegg. Jeg har flere ganger stjele fra matvarebutikker. Sånn cirka 15 forskjellige butikker. Har gjort dette i flere måneder men med lang tids mellomrom. Når jeg går inn merker jeg nå at flere i butikken skikker rart på meg, at de følger med. Jeg kjøper jo også mange ganger, jeg stjeler ikke alltid. Så hvordan fu gerer dette? Er det fordi de i etterkant har sett igjennom kameraopptakene deres og sett meg stjele? Og at de lurer på om det er meg, derfor skikker de rart på meg? Jeg regner med at de ikke har sett meg person, i virkeligheten, for da ville de vel tatt meg? Så hvorfor tar de ikke meg når de har sett meg på kamera og jeg kommer inn i butikken senere? Var en mann i stad som skikk rart på meg, men han tok meg ikke til siden. Jeg skulle bare kjøpe snus, og gikk direkte til kassa. For får jo ikke stjele det. Har de lov til å ta deg om de kje ner deg igjen fra tidligere stjeling, fordi de har sett igjen åom gamle opptak? Eller må de se at du stjeler der og da for å ta deg? Dette gjelder matvarebutikk. Anonymkode: dc549...69a Takk for at du er med og gir utlendinger et dårlig rykte. God innsats.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #45 Skrevet 30. desember 2017 On 12/29/2017 at 12:26 AM, AnonymBruker said: Hæ? Jeg forstår ikke hva du mener. Anonymkode: dc549...69a Du skriver at du har ikke papirer lenger, vanskelig å holde rede på hva du har skrevet i tråden? Anonymkode: d8b72...223
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #46 Skrevet 30. desember 2017 Det er straffbart å ikke oppgi korrekt personalia til politi, så da vil dem nok holde deg til dem kan stadfeste din identitet. Du vil isåfall få ett forelegg for å ikke oppgi personalia, og om du ikke vedtar den så risikerer du rettsak. Anonymkode: 415c5...1b2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #47 Skrevet 30. desember 2017 På 23.12.2017 den 22.42, AnonymBruker skrev: Ja, vi har flere som vi følger med på. Klarer jo ikke alltid å ta alle, da videoopptak alene er vanskelig å bruke som bevis (må i såfall ha opptak som utelukker at man kan ha levert tilbake/lagt ifra tingen) før man passerer kassa. Men vi følger alltid ekstra godt med på de vi mistenker og prøver å ta de på fersken, altså ta de i å ha noe på seg etter at de har passert kassaområdet. Anonymkode: aeaad...bab service nivået synker betraktelig når vektere går løs på feil mennesker som dem betrakter som tyver, så er det sagt. Det har jeg opplevd og erfart, og skjønner dem har sett på kamera direkte. Dessuten har jeg erfart når jeg har vært på en bestemt dagligvare butikk og hver eneste gang har vekteren (som jeg tror aldri har vært i militæret) ha en attferd som både viser hvilken kultur jeg er i og måte å gjøre trivsel i butikk svært labert. Heldigvis var jeg kun i den butikken når jeg studerte, men synes det ble veldig slitsomt når vedkommende arroganse bare visste hvem det var som et menneske. Men det er ikke så mye man skal si når man er blant bygde mentalitet. Hadde jeg handlet sammen med noen, så hadde jeg tatt han kraftig, og henvendt meg til butikk ledelsen for å få skikk på vedkommende. Anonymkode: f00f5...760
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå