Gå til innhold

Spm om butikknaskeri

Anbefalte innlegg

Skrevet

På kontoret, der skjermene til kameraene gjerne befinner seg, oppholder det seg veldig ofte folk! Ikke bare de som jobber i butikkene, men også selgere og andre som kommer innom. Jeg har oppdaget tyveri før via kamera, og jeg jobbet ikke i den aktuelle butikken.

For øvrig går vi gjennom opptak i etterkant om vi oppdager noe mistenkelig, og personene blir fulgt godt med på hvert eneste besøk etterpå.

Noen printer ut bilder og henger opp på lager osv. også

Anonymkode: 2569c...3c8

• Liker 1
Skrevet

Lukter rasismetroll lang vei. Prøver å sette utlendinger i dårlig lys med å påstå at de alle sammen er tyver. Ok få deg liv.

Anonymkode: 0a311...c33

• Liker 2
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

JA. Ikke vær dum

Anonymkode: 11bf7...7f5

Jobber du i butikken. Dere sitter vel ikke å gransker ned kameraet hele dagen. 

Anonymkode: dc549...69a

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lukter rasismetroll lang vei. Prøver å sette utlendinger i dårlig lys med å påstå at de alle sammen er tyver. Ok få deg liv.

Unødvendig kommentar. Det er mange norske som stjeler,  ondet er mange ikke norske som stjeler. Jeg bryr meg ikke. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan politiet vite hvem jeg er fa, når jeg ikke har legitimasjon. De kjenner meg jo ikke personlig. 

Da tar de deg med på politistasjonen. Dersom du er papirløs har du jo et enda større problem. 

Anonymkode: 8f4ca...23e

• Liker 2
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jobber du i butikken. Dere sitter vel ikke å gransker ned kameraet hele dagen. 

Ja. Jo. Ikke vær dum!

• Liker 1
Skrevet

Ja, dette tror jeg på.:edie:

En "utlending" (gåsetegn brukt med rette) som veksler mellom å skrive rett og galt som det passer han OG snuser. (Det siste er det minst sannsynlige, folk som ikke er vokst opp i Norge eller Sverige snuser ikke.) 

• Liker 1
Skrevet
31 minutter siden, bortebra skrev:

En "utlending" (gåsetegn brukt med rette) som veksler mellom å skrive rett og galt som det passer han OG snuser. (Det siste er det minst sannsynlige, folk som ikke er vokst opp i Norge eller Sverige snuser ikke.) 

Åjodda man kan snuse selv om man ikke er norsk

• Liker 1
Skrevet

Du skriver ganske godt norsk til å skrive så mye feil.

Anonymkode: d8b72...223

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

HEi.  Må først si at dette ikke er et trolleinnlegg. Jeg har flere ganger stjele fra matvarebutikker. Sånn cirka 15 forskjellige butikker. Har gjort dette i flere måneder men med lang tids mellomrom. Når jeg går inn merker jeg nå at flere i butikken skikker rart på meg, at de følger med. Jeg kjøper jo også mange ganger, jeg stjeler ikke alltid. Så hvordan fu gerer dette?  Er det fordi de i etterkant har sett igjennom kameraopptakene  deres og sett meg stjele? Og at de lurer på om det er meg, derfor skikker de rart på meg? Jeg regner med at de ikke har sett meg person, i virkeligheten, for da ville de vel tatt meg? Så hvorfor tar de ikke meg når de har sett meg på kamera og jeg kommer inn i butikken senere? Var en mann i stad som skikk rart på meg, men han tok meg ikke til siden.  Jeg skulle bare kjøpe snus, og gikk direkte til kassa. For får jo ikke stjele det. Har de lov til å ta deg om de kje ner deg igjen fra tidligere stjeling, fordi de har sett igjen åom gamle opptak?  Eller må de se at du stjeler der og da for å ta deg? Dette gjelder matvarebutikk.

Du driter deg ut allerede i starten av overskriften.. :fnise:

:fart2:

Hvilken ikke norsk med innimellom de elendige forsøkene på skrivefeil skriver :

Spm

Trolleinnlegg

Svaret er ingen.

IDIOT.

• Liker 1
Skrevet

Hahaha og ordet BUTIKKNASKERI er det INGEN utlendinger som bruker. Det kan jeg garantereee deg 😉

Anonymkode: 91014...3e5

Skrevet
10 timer siden, bortebra skrev:

Jo det gjør de, det Vil ikke si jeg er muslim. Jeg er fra Ukraina  

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha og ordet BUTIKKNASKERI er det INGEN utlendinger som bruker. Det kan jeg garantereee deg 😉

Anonymkode: 91014...3e5

Hvorfor? Jeg har bodd her siden jeg var 7. I dag er jeg 19. Jeg snakker så og si flytende, tror jeg. Ingen problemer på skole, os . 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvorfor? Jeg har bodd her siden jeg var 7. I dag er jeg 19. Jeg snakker så og si flytende, tror jeg. Ingen problemer på skole, os . 

Men papirer har du ikke? Du har kastet dem da?

Skrevet

Nå vet jeg ikke om du virkelig er en troll eller ei, men det er jo ikke rart nordmenn er så skeptiske til utlendere når flertallet av minoritetsbakgrunner slal begynne å stjele (nei, sier ikke nordmenn ikke stjeler). Har selv jobbet på butikk og det er utrolig mange som prøver å stjele, til og med fake kvittering for å "bytte varer", men de har aldri besøkt eller kjøpt noe innenfor butikken jeg jobbet i. Vi sjekker alltid grundig kunder som virker mistenksomme, det er mange som observerer i kontorer og der kameraet vises i skjermene. Blir flau å være utlending av og til pga dere skitner ryktet våres.

Anonymkode: 66e82...32a

Skrevet

Når du stjeler, stjeler du ikke bare fra butikken, men fra alle kundene også. Butikkene må øke prisene for å dekke tapet sitt

Anonymkode: afcc1...3ab

Skrevet
På 24.12.2017 den 12.56, AnonymBruker skrev:

Men papirer har du ikke? Du har kastet dem da?

Hæ? Jeg forstår ikke hva du mener.  

Skrevet
På 24.12.2017 den 5.38, AnonymBruker skrev:

Du skriver ganske godt norsk til å skrive så mye feil.

Hm, jeg skriver på nettbrett. Den retter seg selv, og jeg klarer ikke å skrive helt riktig på nettbrett. 

Skrevet
På 24.12.2017 den 6.59, Sommee skrev:

Du driter deg ut allerede i starten av overskriften.. :fnise:

:fart2:

Hvilken ikke norsk med innimellom de elendige forsøkene på skrivefeil skriver :

Spm

Trolleinnlegg

Svaret er ingen.

IDIOT.

Nettbrett, autokorrekt og gidder ikke å være så nøyaktig. Kunne fjnt skrevet uten feil . 

Skrevet
On 12/23/2017 at 11:55 PM, AnonymBruker said:

Det er alltid rasisme når man setter utlendinger i dårlig lys

greyface.png

Anonymkode: 9496c...3e9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...