Gjest BigBear Skrevet 23. desember 2017 #1 Skrevet 23. desember 2017 (endret) Gjør ikke det selv men har en ganske skrullete familie. Noen flere som har en spesiell familie? Endret 24. desember 2017 av BigBear
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #2 Skrevet 23. desember 2017 Ja, men gleder meg uansett om den er merkverdig Anonymkode: 2397e...959
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #3 Skrevet 24. desember 2017 Ja, jeg gruer meg. Veldig! Min mann er dement, inkontinent og veldig vanskelig å forholde seg til. Likevel blir han sendt hjvem med drosje fra sykehjemmet kl 15 og blir hentet igjen kl 21. Det blir veldig lange timer jeg gjerne skulle vært foruten. Både av hensyn til ham, meg selv og de andre vi skal feire med. Anonymkode: 3d161...411 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #4 Skrevet 24. desember 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg gruer meg. Veldig! Min mann er dement, inkontinent og veldig vanskelig å forholde seg til. Likevel blir han sendt hjvem med drosje fra sykehjemmet kl 15 og blir hentet igjen kl 21. Det blir veldig lange timer jeg gjerne skulle vært foruten. Både av hensyn til ham, meg selv og de andre vi skal feire med. Anonymkode: 3d161...411 Anonymkode: ae866...047
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #5 Skrevet 24. desember 2017 Gruer meg ikke, men gleder meg heller ikke. Synes julen bare er mas og tjas. Har ikke søsken og kun far igjen, så det blir oss to. Prøver å gjøre det koselig for han med god mat og litt gaver, men tror innerst inne han tenker det samme som meg. Det som jeg blir litt provosert av er at alt skal være så hyggelig og perfekt i julen. Alle skal være venner og snille med hverandre. Det er nesten på grensen til patetisk. Hva med resten av året? Selv hadde satt mer pris på sosialt samvær med venner og familie året rundt, og ikke bare en gang i året. Sånt blir litt falskt for meg. Samme med nyttår egentlig, alt skal være så gøy. Selv har jeg ingen å være med i år. De jeg har feiret med de senere år, har andre planer, så da sitter jeg alene. Helt ok, men ikke kom å fortell meg at alt skal er så forbanna hyggelig med jul/nyttår. Sånn, det var dagens utblåsning. God jul Anonymkode: 648ed...01f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå