Gå til innhold

Noen som har vært i Singapore?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og som kan fortelle litt? fikk så utrolig lyst til å reise dit :):kalle::kalle:

Anonymkode: 87346...53a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk!:lillesky2:

Kjempefin reiseblogg!

Skrevet

Grøss. Håper det er bedre; mye bedre by night.

Anonymkode: 07ae8...069

Skrevet
4 timer siden, Aharp skrev:

Var der 6 dager i fjor. En flott og moderne by, og jeg tror at rundt en uke er nok. I alle fall for min del. 

Her er min reiseblogg fra oppholdet:

http://blogg.stigeriksen.com/?p=2463

http://blogg.stigeriksen.com/?p=2459

Hei flott reisebrev. Men et spørsmål går det ikke og en gondolbane til Sentosa Island, eller ble den lagt ned etter den forferdelige ulykken hvor et skip av ett eller annet slag kjørte i banen så det raste sammen og mange ble drept.

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjempefin reiseblogg!

Takk for det, hyggelig at du likte den. 

Bloggen inneholder også innlegg fra mange andre land i regionen. Du kan f.eks kombinere en tur til Singapore med en tur til Kuala Lumpur. Også en fantastisk flott by med masse å oppleve. Står også om KL på bloggen... 

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Kjetil E skrev:

Hei flott reisebrev. Men et spørsmål går det ikke og en gondolbane til Sentosa Island, eller ble den lagt ned etter den forferdelige ulykken hvor et skip av ett eller annet slag kjørte i banen så det raste sammen og mange ble drept.

Takk for det.

Jeg var der i januar 2016 og da var gondolbanen til Sentosa i drift. Ser på nettet at det har vært en ulykke der i 1983...! Ut over det så vet jeg ikke mer. 

Det går også bro over til Sentosa så du kan gå, hvilket jeg også gjorde. Singapore er bare en utrolig moderne by som har mye å by på. 

• Liker 2
Skrevet

Nå som har hørt om en papegøye som heter Tore, fra Singapore?

Anonymkode: 9e1dc...922

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, Aharp skrev:

Takk for det.

Jeg var der i januar 2016 og da var gondolbanen til Sentosa i drift. Ser på nettet at det har vært en ulykke der i 1983...! Ut over det så vet jeg ikke mer. 

Det går også bro over til Sentosa så du kan gå, hvilket jeg også gjorde. Singapore er bare en utrolig moderne by som har mye å by på. 

Takk frister med en tur til Singapore, elsker storbyer. Og Singapore fremstår som en trygg og sikker storby. Og ikke minst en by hvor det snakkes engelsk. Så hvis og når jeg eventuelt for ut fingern og kommer meg en tur til Asia vil det nok stå mellom Singapore, Hong Kong og Dubai. Da jeg helst vil til en moderne storby og helst et sted hvor det er gode engelskkunnskaper blant befolkningen.

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå som har hørt om en papegøye som heter Tore, fra Singapore?

Anonymkode: 9e1dc...922

En hederspapegøye i Donald Duck!

Anonymkode: fdef1...b80

• Liker 2
Skrevet

Har også utrolig lyst til å reise til Singapore, men ser på ving sitt værkart der at det bare er 12-13 regnfrie dager året rundt.. Regner det så mye der?

Skrevet
2 minutter siden, Bottega skrev:

Har også utrolig lyst til å reise til Singapore, men ser på ving sitt værkart der at det bare er 12-13 regnfrie dager året rundt.. Regner det så mye der?

Det er monsun ca to mnd november-januar, da regner det mye.

Ellers regner det ca en time hver dag, litt ulik tid på døgnet ettersom når på året det er. 

Anonymkode: 1b3a6...326

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...