Gå til innhold

Bør jeg stresse om jeg ikke får meldinger i løpet av jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en fyr noen måneder. Vi får sannsynligvis ikke tid til å se hverandre i jula (blant annet fordi vi er på ulike steder). Har ikke tekstet sammen siden torsdag kveld, da var det jeg som tok initiativ. Han har sagt at han ikke er fan av å ha en samtale over sms, men har også sagt at meldingene mellom oss er ok. Kan jeg ta kontakt selv om jeg tok kontakt sist også? Teit å tenke at det bør være kontakt annenhver gang? Han virker alltid glad når han svarer på meldingene mine og stiller som regel oppfølgingsspørsmål for å holde samtalen i gang. 

Stresser jeg for ingenting? Tenker for mye? Bare gjøre det som faller meg naturlig og som jeg føler for? 

Anonymkode: 8ac6b...214

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt!

Anonymkode: 38c60...fb3

Skrevet

Vær deg selv.

Anonymkode: c2997...82d

Skrevet

Gjør det som faller seg naturlig og drit i reglene 😊

Skrevet

Takk for svar :) Andre som kan kjenne seg igjen i at menn er dårlig på "småprat" via sms? 

Skrevet

Menn suger på småprat men jeg hadde sendt melding :) Liker å være meg selv og jeg liker kontakt i dating fasen

Skrevet

Hadde forført han på tekst..:nori:

blir sViNg i sakene ..

Anonymkode: 0cea5...743

Skrevet

Han har tatt kontakt 😀😀😀

• Liker 2
Skrevet

Synes ikke det må være annenhver gang, om han er dårlig på å prate over sms er det da helt i orden at du sender først og starter flere ganger! Ikke tenk for mye på dette om at alt skal være i likevekt, så lenge han viser interesse tilbake så er det vel ikke noe problem

Anonymkode: d43f6...d33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...