Gå til innhold

Hvorfor er du arbeidsledig og hva er din plan for å komme deg tilbake til arbeidslivet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble selv utbrent og sykemeldt fra min forrige jobb og sa opp uten å ha noe å gå til. Jeg søkte jobber 1 år før jeg sa opp, men fikk ikke napp. Min plan for å komme meg ut i arbeidslivet igjen er å ta kurs etter nyttår og muligens omskolere meg til høsten. Jeg søker jobber som en gal og skriver gode søknader, men får aldri intervju. 

Anonymkode: 286cc...f29

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble selv utbrent og sykemeldt fra min forrige jobb og sa opp uten å ha noe å gå til. Jeg søkte jobber 1 år før jeg sa opp, men fikk ikke napp. Min plan for å komme meg ut i arbeidslivet igjen er å ta kurs etter nyttår og muligens omskolere meg til høsten. Jeg søker jobber som en gal og skriver gode søknader, men får aldri intervju. 

Hvordan jobber søker du på? Og har du mye erfaring fra yrket?

Anonymkode: 5cd63...758

Skrevet

Ferdigutdannet i vår. Enda ikke fått jobb. Søkt på sikkert 30 stykker. Får ingen hjelp fra NAV på noe som helst måte. Vet ikke hva annet jeg kan gjøre enn å fortsette søkingen

Anonymkode: 0a406...7b1

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan jobber søker du på? Og har du mye erfaring fra yrket?

Jeg søker innen ulike bransjer jeg har mye erfaring innen. Søkte blant annet på en jobb i høst der jeg har 7 års erfaring på baken, men den gikk rett i avslag. TS

Skrevet (endret)

Fordi jeg er syk. Har ingen planer om å skaffe meg jobb noen gang, trives med den nåværende situasjonen

Endret av WubWub
  • Liker 1
Skrevet

Fordi jeg har "reaktiv tilknyttningsforstyrrelse", RAD.

Ikke noe galt med hodet mitt intellektuelt sett, eller mine evner til å lære, jeg bare har vansker med å samarbeide og samhandle med andre.

ALVORLIGE vansker.

Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Fordi jeg er syk. Har ingen planer om å skaffe meg jobb noen gang, trives med den nåværende situasjonen