Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #1 Del Skrevet 2. februar 2005 har ikke trent på en stund en slo til i går... regnet med å bli utrolig støl, men det var da måte på.. er utrolig utrolig støl, det er overkant av smerter!! har hatte n grusom natt pga dette vanskelig å snu på meg. men vil så gjerne trene igjen. så er dt de da som sier at bare jeg kommer i gang med trening og blir varm så hjelper det? men jeg vet ikke hva jeg skal tro?vente eller dra å trene ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2005 #2 Del Skrevet 2. februar 2005 Bevegelse hjelper; gå en tur, svøm eller gjør noe rolig. Faktisk så hjelper også varme, så badstu er bra (hvis du har muligheten). Støl blir du fordi kroppen er uvant med treningen, gradvis går det lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #3 Del Skrevet 2. februar 2005 Du burde jo begynt med lettere trening da. Det er da noe de fleste vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2005 #4 Del Skrevet 2. februar 2005 Du burde jo begynt med lettere trening da. Det er da noe de fleste vet. Nåja, til en viss grad vil man alltid bli støl i begynnelsen (og det er stort sett IKKE farlig)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #5 Del Skrevet 2. februar 2005 kan jeg trene imorgen da? er det det dere mener? litt roligere dog men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå