AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #21 Skrevet 27. desember 2017 3 hours ago, AnonymBruker said: Hvilke bedrifter da? Gilde osv? Anonymkode: 6f574...439 Orker ikke å ramse opp bedrifter - du får tenke deg til stillinger hvor personlig oppmøte trolig er å foretrekke. Skal en søke som fabrikkmedarbeider hos Gilde kan en kanskje troppe opp med åpen søknad, men trolig ikke om en går for en kontorjobb hos Gilde. Anonymkode: cba57...d85
missmcbeal Skrevet 29. desember 2017 #22 Skrevet 29. desember 2017 Jeg har sendt flere åpen søknader på mail og fått svar på to. Jeg sendte åpen søknad en gang på mail til et sykehjem. Dette var i Bergen. Noen måneder senere fikk jeg svar fra avdelingslederen om at hun så at jeg hadde sendt en åpen søknad for en stund siden, at de trengte assistenter og så at jeg hadde sykehjemserfaring fra før. Så dersom jeg var interessert så kunne vi avtale et treff. Jeg ble da invitert på et møte, som egentlig var mer for å se hvem jeg var enn et intervju. Når jeg var på møtet hadde jeg allerede inntrykk av at jeg hadde fått jobben, men hun ville nok treffe meg for å se at jeg var skikket til jobben. På dette møtet ble opplæringsvakt avtalt. Så jeg fikk stilling som assistent og tok ekstravakter når det passet meg. Det var mange studenter om benet, så man måtte være tidlig ute med å ønske seg vakter i en bok skulle man få noe. Jeg ble aldri oppringt og spurt om en vakt, fordi det var så populært. Hadde nok sikkert fått jobb fortere der om jeg hadde møtt opp personlig med søknad. Men det går an ja. På den andre åpne søknaden sendte jeg til en bokbutikk og forventet ikke å få napp. Men jeg ble kontaktet vel noe sånt som 1 år etterpå, ettersom de hadde sett søknaden min i bunken med søknader og gjerne ville ha meg inn til intervju fordi de trengte vikarer. Jeg ble kalt inn til intervju, men fikk ikke jobben. Dette var fordi jeg hadde lite butikkerfaring fra før og de valgte noen med mer butikkerfaring.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #23 Skrevet 29. desember 2017 1 time siden, missmcbeal skrev: Jeg har sendt flere åpen søknader på mail og fått svar på to. Jeg sendte åpen søknad en gang på mail til et sykehjem. Dette var i Bergen. Noen måneder senere fikk jeg svar fra avdelingslederen om at hun så at jeg hadde sendt en åpen søknad for en stund siden, at de trengte assistenter og så at jeg hadde sykehjemserfaring fra før. Så dersom jeg var interessert så kunne vi avtale et treff. Jeg ble da invitert på et møte, som egentlig var mer for å se hvem jeg var enn et intervju. Når jeg var på møtet hadde jeg allerede inntrykk av at jeg hadde fått jobben, men hun ville nok treffe meg for å se at jeg var skikket til jobben. På dette møtet ble opplæringsvakt avtalt. Så jeg fikk stilling som assistent og tok ekstravakter når det passet meg. Det var mange studenter om benet, så man måtte være tidlig ute med å ønske seg vakter i en bok skulle man få noe. Jeg ble aldri oppringt og spurt om en vakt, fordi det var så populært. Hadde nok sikkert fått jobb fortere der om jeg hadde møtt opp personlig med søknad. Men det går an ja. På den andre åpne søknaden sendte jeg til en bokbutikk og forventet ikke å få napp. Men jeg ble kontaktet vel noe sånt som 1 år etterpå, ettersom de hadde sett søknaden min i bunken med søknader og gjerne ville ha meg inn til intervju fordi de trengte vikarer. Jeg ble kalt inn til intervju, men fikk ikke jobben. Dette var fordi jeg hadde lite butikkerfaring fra før og de valgte noen med mer butikkerfaring. Hmm ok. Kan jeg spørre hva du gjorde på sykehjemmet? Ga mat til de eldre og pleide de? Anonymkode: 6f574...439
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå