AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #1 Skrevet 23. desember 2017 Jeg var innom kiwi på danmarksplass og der var disken full i 50% tilbud! Yoghurt, kylling, svinestek, baguetter og mer! Har du eller noen du kjenner plass i fryser og dårlig råd så ta turen og se! De stenger kl 18:00! Det er vel mye 50 % tilbud andre steder også i dag? God jul! Anonymkode: a86d5...ec5 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #2 Skrevet 23. desember 2017 Jeg tror det fantes en lignende tråd her inne tidligere men jeg finner den ikke. Men uansett, det dukker vel opp mer av slike tilbud og da ville det vært fint å tipse andre. Finnes det app for butikkenes 50% tilbuder? Anonymkode: a86d5...ec5
MorTil2 Skrevet 23. desember 2017 #3 Skrevet 23. desember 2017 Alle Kiwi butikker skal ha en - 50% disk for matvarer som er nær å gå ut på dato. Dette gjelder hele året. Det samme har de fleste matbutikker. Men selvsagt, men 3 røde dager, vil det være mer i diskene i dag, enn en vanlig lørdag. Så alltid lurt å ta en ekstra titt i -50% disken når søndag følges av rød dag Sparer mye på denne måten selv, hver uke, hele året igjennom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå