Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare ønske dere alle en riktig god jul og håper at alle vil kose seg i julen med sine nære og kjære, og ikke tenke for mye på at en ikke er gravid. Jeg krysser alle fingre for at vi alle sammen sitter med en liten :engel: i armene neste jul :hjerte:

Er så glad for å kunne komme inn her når tankene virrer rundt. Elsker å lese dagbøker og innlegg fra andre som ofte har spørsmål jeg selv også lurer på:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God jul til dere også! Håper 2018 blir året, akkurat som jeg har håpet at 2016 og 2017 (og litt av 2015) skulle bli det.

For meg har dette forumet og dagbøker gitt mye trøst, oppmuntring og nyttig informasjon, så takk til dere som deler ❤️

• Liker 1
Skrevet

Takk <3 Håper 2018 blir året der prøvingen fører til det vi alle ønsker oss aller mest :) God jul! 

• Liker 1
Gjest fruktfest
Skrevet

Så koselig! God jul!♥

Vi bestemte oss denne måneden for å prøve å få barn nummer to, så blir spennende å se hva testene vil vise i tiden fremover:)

Skrevet

God jul ❤ håper du, og alle andre her inne, har hatt en fin julaften :tree:

Skrevet

Ønsker dere alle sammen en god juletid💜 🎅 Jeg har troen på at 2018 vil bringe mange lykke! Just have a little faith.

Hadde vært helt fantastisk å ikke følt seg så "tom" neste jul.. Denne julen føler jeg, som mange andre at noe mangler. Klem til alle dere🎄

Anonymkode: d13d7...320

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...