Gå til innhold

Mills peanøttsmør, ikke plastikk-forsegling inni lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åpnet akkurat Mills peanøttsmør, og den  hadde ikke plastikk "trekk" inni. Har de slutta med det? Redd for at den skal være åpnet i butikken....:fnise:

Anonymkode: ccc0b...0a0

Skrevet

Ja, guuuuud!!!! Nå blir du forgiftet!!!!

Anonymkode: 2a40a...03a

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, guuuuud!!!! Nå blir du forgiftet!!!!

Anonymkode: 2a40a...03a

Kan ikke se du svarte på spørsmålet mitt...?

• Liker 2
Skrevet

Da er den kanskje åpna. Gå tilbake til butikken :) 

Skrevet
Akkurat nå, Evilposelos skrev:

Da er den kanskje åpna. Gå tilbake til butikken :) 

Men skal det være plastikk over på innsiden? Kan ikke gå tilbake uten å være sikker på det føler jeg. Mener det var det før, eller så kan det være at jeg har hatt en annen før. 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åpnet akkurat Mills peanøttsmør, og den  hadde ikke plastikk "trekk" inni. Har de slutta med det? Redd for at den skal være åpnet i butikken....:fnise:

Der er en forseglingstape utenpå mellom lokk og glass. 

Anonymkode: fe89f...02e

Skrevet

Mener å huske at det er det, eller så tørker den ut fortere? Jeg har opplevd lignende med ketchup, leverte den tilbake ;) hadde sikkert ikke dødd, men veit ikke hva folk kan finne på.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der er en forseglingstape utenpå mellom lokk og glass. 

Anonymkode: fe89f...02e

Ja, la ikke merke til om den var hel. Men jeg mener det var plastikk inni før. Lot den være på før, syns det fort blir tørt.

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, la ikke merke til om den var hel. Men jeg mener det var plastikk inni før. Lot den være på før, syns det fort blir tørt.

Hvor oppbevarer du peanuttsmøret? Jeg synes den holder seg godt i kjøleskapet :)

Anonymkode: 62b14...403

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor oppbevarer du peanuttsmøret? Jeg synes den holder seg godt i kjøleskapet :)

Har bare hatt den i skapet, men skal sette den kaldt nå. Har de slutta med forsegling?

Skrevet

Var ikke forsegling på den jeg kjøpte i går heller, så det spørs om de har sluttet med det 🤔

Skrevet
18 minutter siden, -Mala- skrev:

Var ikke forsegling på den jeg kjøpte i går heller, så det spørs om de har sluttet med det 🤔

Ok, da er det jo greit. Da slipper jeg å bytte den:)

Skrevet

Var ikke på den jeg kjøpte for noen dager siden heller. Reagerte på det. Men forseglingen / teipen på utsiden var intakt, så regner med alt var normalt ^^ de har vel sluttet med det, av uviss grunn ?

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har bare hatt den i skapet, men skal sette den kaldt nå. Har de slutta med forsegling?

Den siste jeg kjøpte var coop sin, de har vist sluttet med det de også.

Skrevet
1 time siden, Lunarstone skrev:

Var ikke på den jeg kjøpte for noen dager siden heller. Reagerte på det. Men forseglingen / teipen på utsiden var intakt, så regner med alt var normalt ^^ de har vel sluttet med det, av uviss grunn ?

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den siste jeg kjøpte var coop sin, de har vist sluttet med det de også.

Kanskje for å spare emballasje eller noe sånt. Da var iallefall "problemet" oppklart:) da kan jeg sove godt i natt, haha:fnise::laugh:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...