Gå til innhold

Skinnyfat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mann, 186 høy, 85 kg. Ser tynn ut med klær, uten klær ganske slapp og dvask kropp. Tynne armer, tynne lår. Mye fett på brystet og mageregion.

Har søkt litt rundt på internett etter skinny-fat løsninger, det virker til å være uenighet om fremgangsmåte for å endre på denne kroppsfasongen. Noen foreslår kardio og kaloriunderskudd, mens andre styrketrening og kalorioverskudd.

Noen som har erfaring med dette og kan gi meg en liten pekepinn?

Anonymkode: 55ffe...097

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må fokusere på å bygge muskler, om du slanker deg vil du bare bli enda tynnnere og slappere fordi du har for liten muskelmasse i bunn.

Start med SS og GOMAD

Anonymkode: 5206e...0f8

Skrevet

Hvis du er tynn fra før så vil styrketrening være den beste løsningen. Du kan gjerne kombinere styrketrening og utholdenhet. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

du må fokusere på å bygge muskler, om du slanker deg vil du bare bli enda tynnnere og slappere fordi du har for liten muskelmasse i bunn.

Start med SS og GOMAD

Anonymkode: 5206e...0f8

Så hvor mye bør jeg spise? Skal jeg spise i underskudd, overskudd eller vedlikehold? Skal jeg minske på karbs?

Skrevet
1 time siden, Tiuren01 skrev:

Hvis du er tynn fra før så vil styrketrening være den beste løsningen. Du kan gjerne kombinere styrketrening og utholdenhet. 

Tynn, med høy fettprosent, pga lav muskelmasse.

Skrevet

Du må spise næringsrikt og godt å trene styrke. 

Skrevet
7 minutter siden, Perle skrev:

Du må spise næringsrikt og godt å trene styrke. 

Beklager, men det tipset der var ræva. "Spis næringsrikgt".

Vil ha konkrete. Kutte ned på karbs? Øke i protein, 2 gram pr kg? Trene 5 ganger uka styrke? Osv osv ;)

Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, men det tipset der var ræva. "Spis næringsrikgt".

Vil ha konkrete. Kutte ned på karbs? Øke i protein, 2 gram pr kg? Trene 5 ganger uka styrke? Osv osv ;)

Uffda, det var jo leit. Du er en voksen mann. Tror du klarer å finne ut av dette selv detsom om viljen er tilstede. 

Du trenger mer mat enn du tror for å bygge muskler. Helt sikkert mer enn du spiser nå. 

Endret av Perle
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...