isw Skrevet 23. desember 2017 #21 Skrevet 23. desember 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg vet, er ikke helt der enda men ser en ganske stor nedgang det siste året og usikker på om omsetningen kommer til å gå opp/stabilisere seg igjen. så prøver å være litt føre var, selvom jeg tror jeg ser hvor dette bærer hen.. takk for svar Anonymkode: 40f5d...a3b Bare pass på at du er ryddig med betaling av offentlige avgifter og ikke under noen omstendighet låner av skattetrekk til drift. Slike ting kan du komme i saksa for ved avvikling. 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #22 Skrevet 24. desember 2017 Du må slutte å fokusere på prosentvis nedgang i omsetning, det er ikke relevant. Når omsetningen ikke dekker utgiftene så er det ikke liv laga lenger. Å ha en reserve å tære på i en oppstartfase en er ting, kassakreditt for å kompensere for ujevn kontantstrøm en annen, men å ta opp lån for å dekke utgifter er et stort rødt flagg. Har man et Enkeltpersonforetak bør man være særdeles forsiktig med å drive på kreditt. Anonymkode: 977a0...02a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå