Gå til innhold

Hvorfor er det egentlig slik at myndighetene og media i Norge har sånn i mot norske menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om man følger med i media, er det alltid slik at norske menn er de onde, mens utenlandske menn og kvinner generelt er offer. Det er hele tiden kontinuerlig propaganda i den rettningen. Dette gjelder alle de største selskapene schibsted (vg, aftenposten osv.), dagbladet og nrk. 

Myndighetene lager lover som diskriminerer menn. Eksempelvis at en lov mot diskriminering og for likestilling tar særlig til sikte og bedre kvinner og minoroteters stilling. Dette er jo i seg selv diskriminerende.

Det er ingen tvil om at norske kvinner i alle fall, har desidert de beste livene her i Norge. Milevis fremfor alle andre.

Hvordan ble det egentlig slik? Og hvorfor er det så få som ønsker å endre på urettferdigheten?

Anonymkode: 8a32f...7e0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta juleferie nå

Anonymkode: 41980...ad6

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta juleferie nå

Anonymkode: 41980...ad6

Tar aldri juleferie.

Skrevet

Kanskje fordi menn er onde.

Hvem står bak vold, voldtekt, trakassering, terror, krig ? jo det skal jeg si deg det er menn som står bak (en sjelden gang en kvinne)

Anonymkode: 24432...b47

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje fordi menn er onde.

Hvem står bak vold, voldtekt, trakassering, terror, krig ? jo det skal jeg si deg det er menn som står bak (en sjelden gang en kvinne)

Anonymkode: 24432...b47

Det du snakker om er individer. Hva jeg skriver om gjelder store grupper mennesker, som et minst like onde.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Må innrømme, var litt rask i innlegget mitt. Trodde det handlet om nordmenn generelt og ikke norske menn. 

Uansett, så tror jeg ikke dette er tilfelle. Det er dessverre mye generalisering men jeg tror på ingen måte at myndighetene lager diskriminerende lover mot menn. 

Endret av PaN
Skrevet
2 minutter siden, ExP skrev:

Forstår egentlig ikke helt hvorfor du mener det du mener. Man må  jo også ta vare på de som kommer til landet, og hjelpe de som allerede er.

Det er ikke rett at noen blir behandlet bedre enn andre. Slik som i dag. 

Skrevet
6 minutter siden, ExP skrev:

Må innrømme, var litt rask i innlegget mitt. Trodde det handlet om nordmenn generelt og ikke norske menn. 

Uansett, så tror jeg ikke dette er tilfelle. Det er dessverre mye generalisering men jeg tror på ingen måte at myndighetene lager diskriminerende lover mot menn. 

Det har de gjort i 40 år. Den gamle likestillingsloven tok særlig til sikte på å bedre kvinners stilling og ulovliggjorde positiv særbehandling av menn. Den nye loven som kommer vil ta særlig til sikte på å bedre kvinner og minoriteters stilling. Klart en forkastelig og kvalmende form for diskriminering.

Skrevet

Det handler nok mer om at enkelte grupper har blitt tildelt en offerstatus enn at en hater menn. Når en hele tiden formidler hvor synd det er å eksempelvis kvinner osv. er det naturlig at en også ønsker å hjelpe, og derfor ser vi gjerne at det ikke stilles kritiske spørsmål eller samme krav til logisk argumentasjon og kildehenvisning når feminister formidler sitt budskap. 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det du snakker om er individer. Hva jeg skriver om gjelder store grupper mennesker, som et minst like onde.

Det er så ironisk at det ikke er morsomt engang.

Skrevet

Kvinner lider av noe som Freud kalte for, "penismisunnelse". Kvinner er sjalu på oss menn fordi vi har penis. Eller rettere, fordi vi er sterkere, klokere og flinkere enn dem. Det får de utløp for i sin "feminisme". Der de sitter i sine små feministklubber og sammensverger seg mot "de fæle mennene". 

Anonymkode: 2b468...4cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...