Gå til innhold

Hvorfor har norske menn bedre moral enn kvinnene, mens det er omvendt i sør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har det seg at norske kvinner har dårligere moral enn norske menn, om man ser på populasjonen som helhet, mens det er omvendt lenger sør?

Anonymkode: d0665...df0

Videoannonse
Annonse
Gjest C.Tramell
Skrevet

Ja, hvorfor? Si det du. Hvis de ville hordene av høymoralske norske menn er noe i nærheten av hvordan du fremstår her på forumet kan jeg tenke meg at kvinnene viker tilbake fordi de ser at rollen som moraltante er opptatt. Observe the masses, then do the opposite. 

Skrevet

Så mennene i nord har god moral, kvinnene i sør har god moral, mens mennene i sør har dårlig moral, og kvinnene i nord har dårlig moral? Hvorfor er det så skjeldent man ser de moralske mennnene i nord med moralske kvinner fra sør (og da snakker jeg ikke om thai..)?

Anonymkode: e5a71...7dd

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så mennene i nord har god moral, kvinnene i sør har god moral, mens mennene i sør har dårlig moral, og kvinnene i nord har dårlig moral? Hvorfor er det så skjeldent man ser de moralske mennnene i nord med moralske kvinner fra sør (og da snakker jeg ikke om thai..)?

Mens i det sentrale Europa har både menn og kvinner god moral.

Anonymkode: 78fd9...1cf

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du tenker på sør Europa, så tror jeg det handler mest om at få kvinner fra de stedene kommer til Norge.

Anonymkode: d0665...df0

Skrevet

Bra samfunnsanalyse.

Anonymkode: 23fe7...596

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...