AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #1 Skrevet 23. desember 2017 Med billigtester som måler HCG-nivå på 10. Kan det snu? hilsen desperat. Anonymkode: 4d7fa...58d
attegløyma Skrevet 23. desember 2017 #2 Skrevet 23. desember 2017 I si tid testa eg neg 12 dagar over m Clearblue, har ein grådig kjekk 4-åring her no testa pos 19 dagar over
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #3 Skrevet 23. desember 2017 3 minutter siden, attegløyma skrev: I si tid testa eg neg 12 dagar over m Clearblue, har ein grådig kjekk 4-åring her no testa pos 19 dagar over Takk for svar Attegløyma. Det er noe av det verste jeg har vært med på, dette intense barneønske og all den vondeventetiden... Anonymkode: 4d7fa...58d
Aryamili Skrevet 23. desember 2017 #4 Skrevet 23. desember 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar Attegløyma. Det er noe av det verste jeg har vært med på, dette intense barneønske og all den vondeventetiden... Anonymkode: 4d7fa...58d Føler med deg.. vente vente vente. 7-8 dager DPO er tidlig å teste så. Håper det klaffer for deg Jeg har mentalt tatt en pause nå i jula 😊 klem!
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #5 Skrevet 23. desember 2017 42 minutter siden, Aryamili skrev: Føler med deg.. vente vente vente. 7-8 dager DPO er tidlig å teste så. Håper det klaffer for deg Jeg har mentalt tatt en pause nå i jula 😊 klem! Takk! God jul og lykke til til deg også 🌷 Anonymkode: 4d7fa...58d
Nanami Skrevet 23. desember 2017 #6 Skrevet 23. desember 2017 7-8 dpo er tidlig å teste, det finnes jo flere som ikke får positiv test før etter IKM. Jeg er 9 dpo, og skal ikke teste før 30.12 hvis ikke IKM har kommet innen da. 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #7 Skrevet 24. desember 2017 Sist testet jeg ca 7 dpo og fikk negativ. Testet igjen ca 12 dpo og fikk positiv da. Endte dessverre i sa i uke åtte i starten av desember. Nå prøver vi igjen og aner ikke når el er siden Jeg ikke har fått mens etter sa enda og jeg ikke tester etter el eller kjenner noe til den til vanlig. Har bestemt meg for å ikke teste før nyttårsaften og hvis den er negativ - ikke før jeg ev får tydelige symptomer. Får se hvordan det går.... Anonymkode: 0c223...178
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå