Gå til innhold

Hvor mange er i utlandet denne julen? Eller til nyttår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:tree: God jul!

:velkommen: Hvor er du i jul/ nyttår i år? 

:nisselue: Hvorfor drar du? 

:nissevink: Noe du savner hjemmefra ?

:kghjerte: Her ligger jeg i varmen i Grand Canaria. Min første tur til Spania. Kall det hva du vil, charterferie, syden... 

Jeg er glad for et utenlandsopphold i ny og ne. Og har vært borte flere juler før. 

Vi er på 4 stjerners hotell, all inclusive. Med BamseKlubb. 

Må si jeg er overrasket over nivået her nede. Bra. God mat. Blide flinke effektive ansatte. Som et godt norskt hotell. 

Stort rom, giga bad og giga balkong.  Hotellet er fullbooket. Viser seg vi har fått handikaprom. Heldige med den. :tree::tree: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:nissevink: Buon natale fra Italia! 

Her savner vi ingenting. Tok med all julematen da vi reiste fra Norge for litt over 1 måned siden. Så her blir det "norsk" jul i morgen, 1 dag før italienerne (de aller fleste feirer den 25.) 

Det blir også nyttårsaften her. Toppleilighet med diger balkong, med super utsikt inn mot sentrum der det skal være spektakulært fyrverkeri arrangert av kommunen. 

Anonymkode: aae1d...c19

Skrevet

Feirer i Edinburgh da jeg bor her med samboer, og både han og jeg hadde masse på gang akkurat før julaften (han hadde en stor konsert i Manchester i går kveld og vi kjørte hjem i hele natt), så vi blir her i år. Jeg hadde kjøpt med grøt og marsipangris fra Norge, men ellers lager vi britisk/irsk julemiddag da jeg ikke er noe glad i ribbe og bare er glad for å slippe det. Ellers viser jeg ham hvordan jeg feirer den 24. og han viser meg sin jul den 25. 
Blir her på nyttårsaften også fordi hogmanay!

Jeg savner veldig familien min, da jeg alltid har feiret jul med dem før, men vet det blir flere juler framover og de er ikke så veldig langt unna, så det går fint. 

Skrevet

Broderen og kona har i nesten 20 år dratt til utlandet ved juletider, orker ikke styret med bortskjemte barnebarn som får alt for mange gaver. De dro kl. 10 julaften til Egypt, var det visst. Jeg misunner dem, men har selv ikke mulighet til selv å bli med, av medisinske årsaker. Så jeg må hoppe av karusellen på MIN måte.
En fredfull jul til alle!

Anonymkode: dc439...de3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...