Gå til innhold

All julematen/ snask ødelegger huda mi:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veit at man velger sjøl hva man spiser....men det er ikkje til å unngå å spise mye salt og søtt i desember....føler meg så oppblåst og pløsete i huda...hva gjør du for å unngå det? 

Anonymkode: f5d89...b75

Videoannonse
Annonse
Gjest GoldenLioness
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veit at man velger sjøl hva man spiser....men det er ikkje til å unngå å spise mye salt og søtt i desember....føler meg så oppblåst og pløsete i huda...hva gjør du for å unngå det? 

Spiser normalt kosthold uansett årstid. Unner meg ekstra god mat på selve julaften og tar gjerne noen småkaker og sånt til kaffe eller besøk, men får ikke noe mer behov for å lesse nedpå med masse mat pga an høytid.

Skrevet

Det er jul - umulig å unngå

Eller det verste for meg er melk. Kommer til å spise litt grøt allikevel. Jula varer ikke helt til påske :)

Anonymkode: 68ef6...74e

Skrevet

Spiser ikke så mye salt og søtt i desember. Julemat til julaften og romjul. Godteri i helgene og 1. Og 2. Dag. Ikke noe julekaker da jeg ikke er gla i det.

Anonymkode: d7731...930

Skrevet

Takk for svar...ts her. Det som er vanskelig er his du er invitert en plass så serveres det bare usunn mat

Skrevet

Man kan jo bare begrense seg litt :)

Anonymkode: 702d6...5c4

Skrevet

Det er fult mulig å begrense seg selv om det er jul. Jeg spiser helt normalt med unntak av kanskje en ekstra kake. Man trenger ikke å lesse nedpå. Er man bedt vekk på middag forsyner man seg litt ekstra med grønnsaker og unngår å bade maten i saus så er mye gjort.

Skrevet

Spiser mye tilbehør og ikke så mye av det usunne. Grønnsakerfins vel alltid? Julekakene smaker jeg kun litt på. Spiser heller litt nøtter. Og si fra at du får hudproblemer.

Anonymkode: d76e7...377

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...