AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #1 Skrevet 23. desember 2017 Det er ikke det at det er fortjent, men hva er det med kvinner og det å rote seg bort i dårlige menn?? Anonymkode: 8ef3e...8cc
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #2 Skrevet 23. desember 2017 Det er vel mer at kvinners psyke er mye skjørere enn menns. Iaffall virker det slik sånn som kvinner drar offerkortet konstant og hver minste ting, ned til at en mann kommenterer kroppen til en dame han så i helgen fremprovoserer PTSD og mann må i psykiatrien for #meetoo Anonymkode: 6d1fc...628 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #3 Skrevet 23. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke det at det er fortjent, men hva er det med kvinner og det å rote seg bort i dårlige menn?? Anonymkode: 8ef3e...8cc Psykisk mishandling er vel strengt tatt vanligere den andre veien. Menns anmeldelsesterksel er bare alt for høy på grunn av skam. Anonymkode: d234c...70f 1
LISJ Skrevet 23. desember 2017 #4 Skrevet 23. desember 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Psykisk mishandling er vel strengt tatt vanligere den andre veien. Menns anmeldelsesterksel er bare alt for høy på grunn av skam. Anonymkode: d234c...70f Ja det er jo riktig men jeg tror det er pga kvinnehat det også. For kvinner blir TOTALt mannehatere så ekstremt også. Så en mann i familien er helt usynlig den. Helt. Den bare lever et sted der.
LISJ Skrevet 23. desember 2017 #5 Skrevet 23. desember 2017 Forresten tror jeg problemet er pga sykisk underlegen pga fysisk underlegen.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #7 Skrevet 23. desember 2017 1 minutt siden, LISJ skrev: Ja det er jo riktig men jeg tror det er pga kvinnehat det også. For kvinner blir TOTALt mannehatere så ekstremt også. Så en mann i familien er helt usynlig den. Helt. Den bare lever et sted der. Akkurat nå, LISJ skrev: Forresten tror jeg problemet er pga sykisk underlegen pga fysisk underlegen. Sen kveld på byen? Anonymkode: d234c...70f
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #8 Skrevet 23. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker said: Sen kveld på byen? Anonymkode: d234c...70f Hun skriver alltid sånn. Lite sammenhengende med en god dæsj mannehat. Anonymkode: 6d1fc...628 4
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #9 Skrevet 23. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sen kveld på byen? Anonymkode: d234c...70f Mulig hun har dysleksi, om ikke skriver hun helt forferdelig.. Anonymkode: 8ef3e...8cc
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #10 Skrevet 23. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig hun har dysleksi, om ikke skriver hun helt forferdelig.. Anonymkode: 8ef3e...8cc Dømmer ingen jeg. Det er sånn jeg skriver når jeg sender meldinger til eksen fra sportspuben klokka tre om natta, eller når jeg har forsynt meg av bestemors medisinskap. Anonymkode: d234c...70f
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #11 Skrevet 23. desember 2017 Hvordan vet du at det er stort sett kvinner, som blir utsatt for psykisk vold? Tror du ikke det er like mange menn? Nå kjenner jeg noen menn, og noen kvinner som har vært utsatt for dette. Mennene går ikke ut av forholdet, og føler en større skam. Kvinnene prøver en stund, men da det blir verre og ikke bedre, så går de. Det som er skummelt med psykisk vold, er at hvis personen er svært smart, så skjer det så sakte og gradvis, at det tar lang tid før du legger merke til det. Samtidig så er det den personen som er så lidenskapelig, overøser deg med fantastiske ord, behandler deg som en gudinne/gud, og du tror du har møtt drømme mannen/dama. Anonymkode: 8e019...ac9 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #12 Skrevet 23. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at det er stort sett kvinner, som blir utsatt for psykisk vold? Tror du ikke det er like mange menn? Nå kjenner jeg noen menn, og noen kvinner som har vært utsatt for dette. Mennene går ikke ut av forholdet, og føler en større skam. Kvinnene prøver en stund, men da det blir verre og ikke bedre, så går de. Det som er skummelt med psykisk vold, er at hvis personen er svært smart, så skjer det så sakte og gradvis, at det tar lang tid før du legger merke til det. Samtidig så er det den personen som er så lidenskapelig, overøser deg med fantastiske ord, behandler deg som en gudinne/gud, og du tror du har møtt drømme mannen/dama. Anonymkode: 8e019...ac9 Prøver du å få frem et poeng eller har du tanker om å skade? Anonymkode: 56e3c...e11
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #13 Skrevet 23. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke det at det er fortjent, men hva er det med kvinner og det å rote seg bort i dårlige menn?? Anonymkode: 8ef3e...8cc Dette spørsmålet var vel snudd på hodet så til de grader? Uten mishandlere, ingen ofre. Anonymkode: 57c4c...184 1
LISJ Skrevet 23. desember 2017 #14 Skrevet 23. desember 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun skriver alltid sånn. Lite sammenhengende med en god dæsj mannehat. Anonymkode: 6d1fc...628 Jeg er flerspråklig og har ikke dysleksi, men foretrekker ekspressivt språk. Jeg er forfatter også btw.
WubWub Skrevet 23. desember 2017 #15 Skrevet 23. desember 2017 Menn blir oftere mishandlet psykisk og fysisk av kvinner enn omvendt viser nyere studier. http://www.sinnetshelse.no/artikler/kvinner_mish.htm Sosionom Per Kristian Dotterud intervjuet av Gudrun Vinsrygg Nyere forskning viser at kvinner faktisk er mer voldelige mot partneren sin enn menn, og at mange menn lar være å ta igjen. De fleste menn som blir mishandlet forteller det ikke til noen – kvinners vold er et fortiet og tabubelagt samfunnsproblem som er mye større enn vi liker å tro. En norsk undersøkelse fra NTNU i Trondheim, stadfester bildet av kvinner som mer aggressive og voldelige enn menn. Her kom det også frem at når bare en part i forholdet er voldelig, er det dobbelt så ofte kvinner som slår.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #16 Skrevet 23. desember 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: Menn blir oftere mishandlet psykisk og fysisk av kvinner enn omvendt viser nyere studier. http://www.sinnetshelse.no/artikler/kvinner_mish.htm Sosionom Per Kristian Dotterud intervjuet av Gudrun Vinsrygg Nyere forskning viser at kvinner faktisk er mer voldelige mot partneren sin enn menn, og at mange menn lar være å ta igjen. De fleste menn som blir mishandlet forteller det ikke til noen – kvinners vold er et fortiet og tabubelagt samfunnsproblem som er mye større enn vi liker å tro. En norsk undersøkelse fra NTNU i Trondheim, stadfester bildet av kvinner som mer aggressive og voldelige enn menn. Her kom det også frem at når bare en part i forholdet er voldelig, er det dobbelt så ofte kvinner som slår. Bra at noen menn har lært at de ikke skal slå kvinner. Hva så om kvinner slår ? en mann tar ikke skade av det. Anonymkode: 9f562...218
WubWub Skrevet 23. desember 2017 #17 Skrevet 23. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bra at noen menn har lært at de ikke skal slå kvinner. Hva så om kvinner slår ? en mann tar ikke skade av det. Anonymkode: 9f562...218 For det første er det ulovlig, for det andre er det mishandling, for det tredje så gjør det vondt å bli slått. Slår man kjæresten sin uansett om man er mann eller kvinne så er man avskum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå