Gå til innhold

Hjelp til å finne to filmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 Handler om en dame som har overtatt en bokhandel etter sin mor også skal det bygges et stort kjøpesenter like ved også er det mye kluss også nede det selvfølgelig med at hun får beholde butikken

2 en dame som eier et dansestudio som hun har arvet etter sine foreldre og vokst opp der. Så er det noen som vil selge bygningen og han advokaten som skal gjøre handelen skal dra til henne, men hører historien hennes og tørr ikke å fortelle henne at han er den advokaten så han begynner å ta dansetimer der. Det ender selvfølgelig med at hun får beholde studioet og at det oppstår søt musikk mellom dem.

aaa.. sånne romlemantiske klissete filmer med litt litt «action» men så går alt bra til slutt.. 

de pleier å gå i jula, men jeg har ikke sett noe til de enda så jeg får prøve å se de på nettet men kommer ikke i det hele tatt hva de heter eller hvilke skuespillere som er med. Men de er ikke så «superpopulære» så tror ikke det er store skuespillere med. 

Noen som kan hjelpe? 

Anonymkode: 8b39a...068

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den første er you got mail. Nummer to er vel shall we dance med jlo og dickie gere 

Anonymkode: 6337a...ef6

Skrevet

Heregud jeg har visstnok « sett» den ene en gang faren min fikk beskjed om å leie film til meg - eneste jeg husker er smågodtet jeg spiste til.

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den første er you got mail. Nummer to er vel shall we dance med jlo og dickie gere 

Anonymkode: 6337a...ef6

Det er ingen av de dessverre 🙁 ikke så «store» skuespillere. Men takk for svar.

Skrevet
22 minutter siden, LISJ skrev:

Heregud jeg har visstnok « sett» den ene en gang faren min fikk beskjed om å leie film til meg - eneste jeg husker er smågodtet jeg spiste til.

Hehe 😂😂 håper du koste deg med smågodtet da 🍭🍬🍡🍫

Skrevet

Har du skrevet om dette tidligere?

Anonymkode: 009de...506

• Liker 1
Skrevet

Åh du er så perfekt in denial +tilsammans+ 70 talls kameratene som selveste yngve i « manen som elsket yngve» ts. Skulle ønske jeg var superdum + ekstremt naiv. 

Jeg blir ALDRI engang forelsket..ekstremo slumwille. 

Anonymkode: 781af...09d

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du skrevet om dette tidligere?

Anonymkode: 009de...506

Ja jeg hadde en tråd for mange måneder siden om det, men fant den ikke igjen.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh du er så perfekt in denial +tilsammans+ 70 talls kameratene som selveste yngve i « manen som elsket yngve» ts. Skulle ønske jeg var superdum + ekstremt naiv. 

Jeg blir ALDRI engang forelsket..ekstremo slumwille. 

Anonymkode: 781af...09d

Noen som har fått seg litt for mye å drikke i dag??? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Liker 1
Skrevet

Flere som er litt borte vekk i knollen her i kveld, tydeligvis.

Anonymkode: da645...55d

• Liker 1
Skrevet

Noen som kan hjelpe med HI? 

TS

Gjest lykkebamsen
Skrevet
På 22.12.2017 den 23.32, AnonymBruker skrev:

1 Handler om en dame som har overtatt en bokhandel etter sin mor også skal det bygges et stort kjøpesenter like ved også er det mye kluss også nede det selvfølgelig med at hun får beholde butikken

2 en dame som eier et dansestudio som hun har arvet etter sine foreldre og vokst opp der. Så er det noen som vil selge bygningen og han advokaten som skal gjøre handelen skal dra til henne, men hører historien hennes og tørr ikke å fortelle henne at han er den advokaten så han begynner å ta dansetimer der. Det ender selvfølgelig med at hun får beholde studioet og at det oppstår søt musikk mellom dem.

aaa.. sånne romlemantiske klissete filmer med litt litt «action» men så går alt bra til slutt.. 

de pleier å gå i jula, men jeg har ikke sett noe til de enda så jeg får prøve å se de på nettet men kommer ikke i det hele tatt hva de heter eller hvilke skuespillere som er med. Men de er ikke så «superpopulære» så tror ikke det er store skuespillere med. 

Noen som kan hjelpe? 

Hei, den første filmen du spør om, kan jeg ikke hjelpe deg med.  Men film nr.2 har jeg faktisk sett nå i desember, og den heter  "Come dance with me". Med Andrew McCarthy og Michelle Nolden. Den går også under et annet navn:  "Keep on dancing". Dessverre så ble den sendt tidlig i desember på kanalen FEM, så du må nok se den på youtube. Eller vente til neste år. 

Gjest lykkebamsen
Skrevet

Vil bare legge til at film nr.1 helt sikkert kan letes opp ved at du søker på ord som "tv-movie", eller lignende. Prøv også "book store movie".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...